English

توسط واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی؛

مسابقه آنلاین کتابخوانی مهدی موعود عج برگزار می شود

برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی مهدی موعود عج توسط واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقه آنلاین کتابخوانی مهدی موعود عج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه الکترونیکی کشور، مسابقه آنلاین کتابخوانی مهدی موعود عج را برگزار می کند. علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه تا ساعت 24 جمعه 30 فروردین با مراجعه به نشانی اینترنتی http://compete.iauec.ac.ir اقدام نمایند. این مسابقه براساس کتاب آفتاب مهر (دفتر اول) طراحی و برگزار خواهد شد. علاقمندان پس از ثبت نام میتوانند از لینک فوق کتاب را دانلود نموده و مطالعه نمایند.

این مسابقه به صورت آنلاین در ساعت 15 دوشنبه 2 اردیبهشت از طریق نشانی http://compete.iauec.ac.ir برگزار خواهد شد. مراسم آنلاین معرفی برگزیدگان نیز در ساعت 16 سه شنبه 3 اردیبهشت از همین لینک برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد. شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

واحد الکترونیکی به عنوان پیشگام آموزش مجازی در کشور با طراحی و برگزاری کارگاه ها، آزمون ها و دوره های متنوع به صورت مجازی با استقبال عمومی مواجه شده است. این دانشگاه توانسته با جذب بیش از سی هزار دانشجو در طی سالیان گذشته در چهار رشته کارشناسی و بیش از 300 رشته کارشناسی ارشد، نقش موثری را در نیل اقشار مختلف مردم به تحصیلات تکمیلی ایفا نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه