English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در ۲۷ فروردین ۹۷

سرهنگ نادر رحمانی گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین است. سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در 27 فروردین 97

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان گیلان و محور های محور مشگین شهر-پارس آباد استان اردبیل و بیرجند-قاین استان خراسان جنوبی هستیم.

وی درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین است. سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ گفت: شهروندان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه مطلع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه