English

سردار سعید منتظر المهدی:

باید هزینه پرداخت جرم به قدری باشد که کسی نتواند به فکر آن بیافتد

مشاور فرمانده ناجا گفت: از مواردی که در حوزه پیشگیری بسیار اثر گذار است پرداخت هزینه جرم است که باید این هزینه به قدری باشد که کسی نتواند به فکرجرم بیافتد، همان گونه که کشور ژاپن به علت بالا بردن نرخ هزینه‌های جرم، امروز جزو شش کشور امن جهان است.

باید هزینه پرداخت جرم به قدری باشد که کسی نتواند به فکر آن بیافتد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سعید منتظر المهدی ،  مشاور فرمانده ناجا  در همایش" پیشگیری و امنیت" در دانشگاه بناب افزود: از مواردی که در حوزه پیشگیری بسیار اثر گذار است پرداخت هزینه جرم است که باید این هزینه به قدری باشد که کسی نتواند به فکرجرم بیافتد، همان گونه که کشور ژاپن به علت بالا بردن نرخ هزینه‌های جرم ، امروز جزو شش کشور امن جهان است. 

وی افزود: در بیشتر اندیشکده‌ها و دانشکده‌های نظامی و انتظامی جهان قبل از اینکه فنون نظامی و علوم انتظامی را آموزش دهند علوم ارتباطی، علوم شناختی و عملیات روانی را آموزش و سرلوحه تعلیم و تربیت خود قرار می‌دهند. 

منتظر المهدی با اشاره به راه‌های خود شناسی افزود: توجه به هوش هیجانی خود و دیگران و کنترل آنها باید بین جوانان بیشترتقویت شود تا کمترین فرصت سوزی در این سنین مهم و حساس را داشته باشند. 

وی با تاکید به الگو گرفتن جوانان از زندگانی اهل بیت علیه السلام افزود: زندگانی ائمه اطهار کامل‌ترین الگو برای جوانان و راه روشن برای آینده آنهاست. 

سردار منتظر المهدی گفت: برای عبور از بحران‌ها در سنین جوانی باید با جوانان ارتباط حسنه برقرار کرد و به جای استفاده از ادبیات تحقیر و تنبیه و تهدید  از اداب خوب اخلاقی تشویق، ترغیب و تحسین استفاده کرد. 

وی با اعلام این که از ۸۷۵۵ کیلومتر مرز حدود ۸۵۰۰ کیلومتر توسط مرزبانان نیروی انتظامی ، حراست می شود، خاطر نشان کرد: مرزبانان با آمادگی کامل از هر گونه تعرض به مرز های ایران اسلامی دفاع می کنند. 

در پایان این همایش از خانواده‌های معظم شهدای حریم امنیت و ولایت تجلیل شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه