English

بازدید دادستان نظامی تهران از اردوگاه فشافویه

بازدید کنندگان از بخش های مختلف اردوگاه و کارگاههای خیاطی و مفتول سازی بازدید کردند و در خصوص نحوه نگهداری و رفع مشکلات مددجویان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بازدید دادستان نظامی تهران از اردوگاه فشافویه

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی فشافویه، ترکی دادستان نظامی تهران به همراه معاون دادسرای نظامی و مرادی  بازپرس ویژه قتل دادسرای نظامی، سرهنگ حسنوند جانشین پلیس مبازره با مواد مخدر فاتب  از اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی فشافویه بازدید کردند.

بازدید کنندگان از بخش های مختلف اردوگاه و کارگاههای خیاطی و مفتول سازی بازدید کردند و در خصوص نحوه  نگهداری و رفع مشکلات مددجویان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شهرکی، مدیر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه، ضمن خوشامد گویی و تشریح و معرفی بخشهای مختلف اردوگاه، در خصوص نحوه پذیرش و نگهداری مددجویان و نیز انجام اقدامات قضایی، فرهنگی و مددکاری و باز اجتماعی کردن مددجویان از طریق آموزش مهارتهای حرفه آموزی و بکارگیری آنها در کارگاه‌های بنیاد تعاون، توضیحاتی برای بازدید کنندگان ارائه کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه