English

وزیر بهداشت:

موردی از اپیدمی بیماری های واگیردار در مناطق سیل زده نداشتیم

نمکی اظهار کرد: ایران از نادر کشورهایی است که حتی یک مورد اپیدمی و بیماری‌های واگیردار گسترده به ویژه بیماری‌های روده‌ای که از نتایج سیلاب‌ها و آلودگی با فاضلاب است، نداشته که نتیجه تلاش همکاران ما، کمک سازمان‌های مختلف و هشیاری مردم است.

موردی از اپیدمی بیماری های واگیردار در مناطق سیل زده نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در اعزام تیم‌های پزشکی، ارسال دارو و مسائل بهداشتی و درمانی تا این لحظه مشکل عمده‌ای در مناطق سیل زده کشور نداشته ایم و مواردی که از برخی استان‌ها ممکن است گزارش شود توسط همکاران ما بلافاصله با امداد هوایی، قایق و شیوه‌های مختلف برطرف می‌شود.

سعید نمکی ، با اشاره به تشکیل ستادی در وزارت بهداشت برای ارائه خدمات بهتر به مردم مناطق سیل زده کشور ، افزود: در این ستاد، همه همکاران ما آماده باش بودند و هیچ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اجازه مرخصی نداشت و همه مشغول کار و خدمت رسانی به مردم بودند و بنده نیز ۹ سفر به استان‌های مختلف سیل زده داشتم و خوشبختانه تا امروز، علیرغم گستردگی آبگرفتگی ها و خسارات آن، نقصانی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نداشتیم.

وی تاکید کرد: ایران از نادر کشورهایی است که حتی یک مورد اپیدمی و بیماری‌های واگیردار گسترده به ویژه بیماری‌های روده‌ای که از نتایج سیلاب‌ها و آلودگی با فاضلاب است، نداشته که نتیجه تلاش همکاران ما، کمک سازمان‌های مختلف و هشیاری مردم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه