English

محور هراز یکطرفه شد

محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگین شمال به جنوب محور هراز، هم زمان با بازگشت مسافران، محور هراز از جنوب به سمت شمال و از ساعت ۱۸ امروز یکطرفه شد.

محور هراز یکطرفه شد

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با اعلام همکارانم در ورودی شهر رودهن این مسیر از آب اسک تا رودهن یک‌طرفه و هموطنان می‌توانند از مسیر فیروزکوه برای عبور و در رسیدن به شمال کشور استفاده کنند.

سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگین شمال به جنوب محور هراز، هم زمان با بازگشت مسافران، محور هراز از جنوب به سمت شمال و از ساعت ۱۸ امروز یکطرفه شد.

وی با بیان اینکه مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمن برای خود و دیگر هموطنان را رقم بزنند، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز پرحجم و سنگین گزارش شده و به مرور بر حجم خودروها افزوده می شود و مسافران در این شرایط ترافیکی با صبر و حوصله و تردد و طول مسیر را جزئی از سفر خود بدانند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم اما روان گزارش شده و مشکلی در خصوص عبور مرور خودروها در این مسیرها نداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی