English

هشدار هواشناسی درباره احتمال وقوع سیلاب در کشور

در این اخطاریه آمده است: ۲۶ اسفند احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دراستان‌های شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، غرب و جنوب فارس، نیمه جنوبی کرمان، شمال و شرق هرمزگان و غرب کرمانشاه پیش‌بینی میشود.

هشدار هواشناسی درباره احتمال وقوع سیلاب در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مختلف کشور هشدار داد.

در اخطاریه این سازمان آمده است: «فردا (۲۶ اسفندماه) احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دراستان‌های شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، غرب و جنوب فارس، نیمه جنوبی کرمان، شمال و شرق  هرمزگان و غرب کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

در این روز بارش برف ، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و کندی تردد در جاده‌های برفگیر استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، زنجان، همدان، اردبیل قابل پیش‌بینی است.

پس‌فردا دوشنبه (۲۷ اسفندماه) احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های شرق مازندران،گلستان و خراسان شمالی وجود دارد. بارش برف، لغزندگی جاده‌ها ، کاهش دید و کندی تردد در جاده‌های برفگیر ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان  و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

از این رو توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی اتخاذ شود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه