English

هشدار دادستان تهران به فروشندگان ارز

جعفری دولت آبادی گفت : به کسانی که در معابر به خرید و فروش ارز اقدام می‌کنند، هشدار می دهم .

هشدار دادستان تهران به فروشندگان ارز

به گزارش خبرگزاری موج، جعفری دولت آبادی تاکید کرد : همکاری با پلیس و بانک مرکزی در این زمینه ادامه دارد و طرح‌های پلیس کماکان ادامه دارد. بانک مرکزی نیز از طرح دادستانی حمایت کرده و همکاری خوبی داشته است.

دادستان تهران اضافه کرد: کسانی که در حال حاضر محکوم شده‌اند یا دستگاه کارتخوان (POS‌) در خیابان به همراه داشته‌اند یا مقادیر بسیار زیادی ارز از آنها کشف شده است. برخی هم چهره‌های پنهان این نحوه توزیع ارز هستند. تعدادی در این پرونده‌های ارزی دستگیر شده‌اند و حساب‌های تعدادی هم بسته شده است.

جعفری دولت آبادی به همه کسانی که در پشت پرده فروش ارز نقش دارند هشدار داد و گفت: دستگاه‌های نظارتی و امنیتی این افراد را نظارت می‌کنند. به نوبت سراغ آنها خواهیم رفت و از آنجایی که ارز تاثیر زیادی بر سایر کالاها دارد پرونده‌های مربوط به آن در حوزه اتهام اخلال در نظام اقتصادی قابل بررسی است.

وی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه دستگیری دلالان ارز گفت: تمرکز بر پرونده‌های ارزی یکی از اقدامات مهمی بود که در شعبه های ویژه انجام شده است. تعدادی متهم ارزی در بازداشت هستند. این افراد یا ارز را گرفته و کالا وارد نکرده‌اند یا ارزی را که آورده‌اند، در بازار آزاد فروخته‌اند.

دادستان تهران با اشاره به اینکه بخش دوم این پرونده به دلالان ارزی اختصاص دارد، اظهار داشت: این افراد به صورت غیرمجاز به فروش ارز اقدام می‌کردند که با همکاری پلیس و بانک مرکزی چند کار مهم در این زمینه صورت گرفت. اول اینکه 15 طرح عملیاتی برای جمع آوری دلالان ارز انجام شده و حدود 80 کیفرخواست صادر شده است و محاکمه شده‌اند. اکنون نیز 60 نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به همین لحاظ در زندان‌ها تحمل حبس می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی