English

سردار اشتری:

پلیس باید توان و مقابله با هر بحران را داشته باشد/ قرارگاه نوروزی راهور از ۲۵ اسفند کار خود را شروع می کند

فرمانده ناجا گفت: جدا از اینکه ما به سمت جوان‌گرایی می‌خواهیم برویم آمادگی نیروهای ما اهمیت دارد چرا که پلیس به صورت مستقیم با جامعه سروکار دارد و باید توان و مقابله با هر بحران را داشته باشد.

پلیس باید توان و مقابله با هر بحران را داشته باشد/ قرارگاه نوروزی راهور از 25 اسفند کار خود را شروع می کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسا پلیس فتا، راهور و سازمان نظام وظیفه گفت: سال ۹۷ یکسال پرکار برای نیروی انتظامی بود و خدا را شکر می‌کنیم که همکاران ما با همت الهی و تلاش مضاعف با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را داشته‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی امروزه جز سازمان‌های مورد اعتماد مردم است و همچنین اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است و البته که بالاترین سرمایه ما هم اعتماد مردم است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف نیروی انتظامی برابر تدابیر مقام معظم رهبری رسیدن نیروی انتظامی به تراز جمهوری اسلامی ایران است که در همین راستا و در سال‌های گذشته گام‌های خوبی برداشته شده است.

سردار اشتری بیان کرد: با تقویت نیروها و آموزش بیشتر مأموران خود و استفاده از تکنولوژی روز و فناوری‌های روز امیدواریم بتوانیم به نقطه مطلوب نزدیک شویم.

وی ادامه داد: یکی از تأکیدات در نیروی انتظامی ابتکار نوآوری در کار است، باید هر مسئول، مدیر و کارکنان ما در حال رشد و بالندگی و ابتکار عمل باشند.

فرمانده ناجا گفت: سازمانی که می‌خواهد با عملیات‌های پیچیده برخورد کند و موفق باشد باید با علم روز آشنایی داشته باشد.

وی با اشاره به انتصاب‌های انجام شده در نیروی انتظامی گفت: یکی از دلایل جابجایی‌ها برای این است که از ظرفیت افراد بتوانیم استفاده بهتری را در جایگاه‌های جدید ببریم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما از جابه‌جایی در ناجا خدمت بیشتر، رشد بیشتر و عملکرد مثبت است، و این تصور را نکنید که یک جا به جایی یک شب رخ می‌دهد بلکه ماه‌ها بر ظرفیت و توانمندی و تخصص افراد فکر می‌شود و در نهایت تصمیم گرفته می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در جابه‌جایی‌های ناجا نظرات کارشناسان و افرادی که در اعطای پست‌ها دخیل هستند گرفته می‌شود و در نهایت با مشورتی که با خود افراد انجام می‌شود این انتصابات صورت می‌گیرد و ما بنا داریم با این انتخاب به سمت جوان گرایی برویم.

وی افزود: یکی از ما در نظر داریم در جوان‌گرایی حداقل ۵ سال در یک جایگاه به سمت جوان گرایی برویم و احتمال دارد در برخی از پست‌ها ۷ الی ۸ سال فرد جدید جوان‌تر از فرد قبلی باشد.

سردار اشتری گفت: یکی دیگر از اثرات تودیع و معارفه‌ها و به سمت جوان‌گرایی رفتن ایجاد امید در دل همکارانی است که تازه به مجموعه ما پیوستند.

وی ادامه داد: جدا از اینکه ما به سمت جوان‌گرایی می‌خواهیم برویم آمادگی نیروهای ما اهمیت دارد چرا که پلیس به صورت مستقیم با جامعه سروکار دارد و باید توان و مقابله با هر بحران را داشته باشد.

وی ادامه داد: برای امن تر کردن چهارشنبه آخر سال تمام اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و ان شاالله که هیچ مشکلی را در چهارشنبه آخر سال نداشته باشیم.

سردار اشتری گفت: در سنوات گذشته خسارت‌های جانی مالی به خصوص جانی زیادی را داشتیم و در نظر داریم با اضافه کردن مأموران خود امنیت مردم را حفظ کنیم چرا که جامعه ما باید یک جامعه آرام و در شأن مردم باشد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی کار خود را شروع کرده و قرارگاه نوروزی راهور از بیست و پنجم اسفند کار خود را عملاً شروع خواهد کرد و تا پایان تعطیلات سال ۹۸ در کنار مردم هستند.

سردار اشتری یادآور شد: امیدواریم مردم هم با مأموران ما چه در نیروی انتظامی و چه در پلیس راهور همکاری‌های لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه