English

سردار اشتری:

نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد شکست ندارد

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد شکست ندارد، گفت: ایران عزیز 40 سال با بیشترین تهدید ها و تحریم ها مواجه بود اما به لطف عنایت الهی و هدایت مقام معظم رهبری تمام این توطئه ها خنثی شدند.

نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد شکست ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم سی و دومین سالگرد شهادت حاج حسین خرازی اظهار کرد: شهدا جان خود را دادند تا پرچم استقلال، آزادی وعزت کشور برپا باشد و ما باید قدردان خون این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو و مرجع برای ما هستند اظهار داشت: جوانان ما باید بدانند که بهترین افرادی که می توانند برای آن ها الگو باشند شهدا هستند و مشکلات کشور تنها با ادامه راه آنان حل می شود.

سردار اشتری افزود: جوانان باید بدانند که هرکجا روحیه جهاد و شهادت بود ما پیروز شدیم و هرگز نباید دل به خارج ببندند چرا که خارج نشینان هرگز دلشان به حال ما نمی سوزد بلکه آن ها تنها به دنبال کسب منافع خود هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و مردم اصفهان در تشییع بی نظیر شهدای مدافع امنیت پیام محکمی به دشمن دادند اظهار داشت: ابرقدرت ها بدانند که این انقلاب مردمی است و از پشتوانه 80 میلیون جمعیت در داخل ایران و میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا برخوردار است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی  با تاکید بر اینکه نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد شکست ندارد، گفت: ایران عزیز 40 سال با بیشترین تهدید ها و تحریم ها مواجه بود اما به لطف عنایت الهی و هدایت مقام معظم رهبری تمام این توطئه ها خنثی شدند و نتوانستند خللی در امنیت این نظام به وجود بیاورند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح در دهه پنجم انقلاب محکم تر از گذشته آماده کمک به رشد و شکوفایی کشور و مقابله با تهدیدات دشمن است.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه