English

فتاح در گفتگو با موج عنوان کرد؛

برای ساخت ۲۲۰ واحد مسکن حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است

فتاح در گفت و گو با موج عنوان کرد:برای ساخت ۲۲۰ واحد مسکن حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

برای ساخت ۲۲۰ واحد مسکن حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است
 سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از ۲۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان گیلان به خبرنگار موج گفت: با قدردانی از حمایت های دولت و مجلس برای تخصیص اعتبار مسکن محرومان گفت: سازمان برنامه و بودجه سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت هزار واحد مسکن مددجویان اختصاص داد که امروز ۲۲۰ واحد از آن ها به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه برای ساخت ۲۲۰ واحد مسکن حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ۱۸ واحد از این واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان شهرستان لنگرود است و مابقی برای مددجویان در دیگر شهرستانهای گیلان ساخته شده است.
رییس کمیته امداد با تاکید بر ساخت مسکن مددجویان با رعایت تمام نکات ایمنی و فنی، ادامه داد: تاکنون تمام واحدهای مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد مورد رضایت مددجویان بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
وی افزود: این واحدهای مسکونی شامل ۹۲ واحد روستایی و ۱۲۷ واحد شهری با مشارکت خیران مسکن‌ساز استان گیلان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح گیلان است که به آن‌ها واگذار می‌شود.
وی به روند ساخت مسکن برای مددجویان اشاره کرد و گفت: بخشی از هزینه ها توسط دولت و خیران و بخشی دیگر هم توسط کمیته امداد و خانواده مددجو تامین می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه