English

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پیگیری یک شکایت توسط موج؛

کد دستوری ایرانسلی ها برای ثبت نام بسته حمایتی دولت به زودی اعلام خواهد شد/کد دستوری استعلام بسته حمایتی مشخص شد

کد دستوری اعلامی برای ثبت نام و استعلام بسته حمایتی دولت فقط در سیم کارت های همراه اول فعال است.

کد دستوری ایرانسلی ها برای ثبت نام بسته حمایتی دولت به زودی اعلام خواهد شد/کد دستوری استعلام بسته حمایتی مشخص شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در حاشیه نخستین نشست مطبوعاتی سرپرست سازمان تامین اجتماعی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران به سوالات مطروحه، پاسخ داد. محمد حسن زدا در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج که شکایت هموطن مذکور را در قالب پرسشی اینگونه مطرح کرد که کد دستوری اعلام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی (#8*142*) توسط اپراتور ایرانسل و رایتل قابل پیگیری نیست و این اپراتور به شماره گیری کد دستوری مذکور اعلام خطا می دهد، گفت: ما به تازگی متوجه این مشکل شده ایم که اپراتور ایرانسل کد دستوری ما را نمی شناسد. با این حال دوستان ما در سازمان تامین اجتماعی در حال پیگیری موضوع و رایزنی با مسئولان اپراتور ایرانسل هستند و تمام تلاش خود را معطوف کرده اند تا مشکل این دسته از هموطنان که با سیم کارت ایرانسل اقدام به پیگیری دریافت سبد کالا کرده اند، بزودی حل شود.

وی در ادامه افزود: گرچه از ابتدا قرار بود تمام اپراتور های تلفن همراه با یک کد دستوری مشترک موجبات این خدمت رسانی را فراهم کنند. اما متاسفانه این مشکل پیش آمده و امیدواریم که هر چه سریعتر کد دستوری مربوط به سیم کارت و مشترکان ایرانسل را اعلام کنیم.

پس از پایان نشست خبری موصوف، پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی در ساعت 16 دیروز به اطلاع رسانی این مشکل پرداخت و طی توضیحات مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی این نقصان ناخواسته تشریح شد.

علی معیری در جریان این اطلاع رسانی خطاب به مشترکین ایرانسل خاطر نشان کرده که بزودی برای مشترکین اپراتور ایرانسل کد دستوری پیگیری بسته حمایتی نیزاعلام می شود.

 وی در ادامه توضیحاتش افزوده که مشترکین همراه اول برای درخواست بررسی مجدد – ثبت نام،  کد دستوری #8*142* و برای مشاهده آخرین وضعیت بسته حمایتی کد دستوری #9*142* را شماره گیری کنند.همچنین کدهای دستوری برای مشترکین اپراتور رایتل در خصوص درخواست بررسی مجدد – ثبت نام #8*1420* و درخصوص مشاهده آخرین وضعیت بسته حمایتی#9*1420* است.

با این اوصاف خبرگزاری موج به مجرد دریافت اطلاعات و اخبار مربوط به این مشکل، مجدداً اقدام به اطلاع رسانی خواهد کرد.

شایان ذکر است که به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانال های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار، در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala برای بهره برداری در دسترس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه