English

جزئیات دستگیری ۷۲ نفر در پارتی شبانه مختلط

دادستان مرکز مازندران گفت: ۷۲ نفر از زن و مرد در یک پارتی شبانه در ساری به صورت مختلط و کاملاً غیر شرعی که در حال عیش و نوش بودند دستگیر شده و به مراجع انتظامی تحویل داده شدند.

جزئیات دستگیری  72 نفر در پارتی شبانه مختلط

به گزارش خبرگزاری موج، حسینی عالمی دادستان مرکز مازندران در جمع خبرنگاران از بازداشت  ۷۲ نفر در یک پارتی شبانه در ساری خبر داد و گفت: گزارش مردمی مبنی بر میهمانی مختلطی در ساری به سپاه اطلاع داده و پس از آن با نیروی انتظامی و دادستانی هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: با دستور دادستانی مامورین وارد شده‌ و  ۷۲ نفر  از زن و مرد به صورت مختلط و کاملاً غیر شرعی که در حال عیش و نوش بودند دستگیر شده و به مراجع انتظامی تحویل داده شدند.

دادستان مرکز مازندران تصریح کرد: شب گذشته دستور بازداشت صادر گردید و در حال حاضر دادیار برای تفهیم اتهام و رسیدگی به پرونده اعزام شده است.

عالمی با بیان اینکه غالب افراد مشروب خورده بودند و در این راستا عنواین  متعدد مجرمانه از جمله تشکیل پارتی مختلط، عدم رعایت موازین شرعی و صرف مشروبات الکلی  باید رسیدگی شود، یادآورشد: در ادامه آخرین دفاع از متهمین گرفته شده و کیفرخواست صادر می شود و پس از آن به دادگاه فرستاده خواهد شد.

دادستان ساری با بیان اینکه  اینگونه پرونده‌ها با سرعت بیشتری باید رسیدگی شود تا اثرات بهتری داشته باشد، تصریح کرد: میزبان این پارتی در بحث قمار سابقه محکومیت به میزان ۶۰ میلیاردتومان داشته است.

وی با اشاره به اینکه غالب افراد دستگیر شده از جوانان بودند در توصیه به خانواده‌ها  گفت:  خانواده‌ها دقت بیشتری در رفت و آمد جوان های خود داشته باشند و معاشرت های آنان را تحت نظارت بیشتری قرار دهند.

عالمی در مورد وضعیت حکم قضایی افراد دستگیر شده نیز اظهارکرد: برای این افراد قرار صادر می شود و اگر بتوانند تأمین را بسپارند آزاد شده و در غیر اینصورت بازداشت خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه