English

دادستان مرکز مازندران؛

برخورد با زمین‌خواری از اولویت‌های دادستانی / رفع تصرف ۳۵ هکتار از منابع طبیعی در مازندران

سید یونس حسینی با اشاره به برخورد با زمین‌خواری از اولویت‌های دادستانی، گفت: رفع تصرف ۳۵ هکتار از منابع طبیعی در مازندران انجام شد.

برخورد با زمین‌خواری از اولویت‌های دادستانی / رفع تصرف ۳۵ هکتار از منابع طبیعی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، دادستان مرکز مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه درزمینهٔ برخورد با زمین‌خواری اظهار داشت: برخورد با زمین‌خواری از اولویت‌های دادستانی و دستگاه قضایی است و امسال ۳۵ هکتار از منابع طبیعی در استان رفع تصرف‌شده است و در این زمینه بدون تعارف و جدی برخورد خواهیم کرد و به صورت برخط و لحظه ای با پدیده زمینخواری مقابله می کنیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از۲۲۶ هکتار از منابع طبیعی به ارزش ۲۸ میلیارد تومان از دست متصرفان رفع تصرف شد ولی این اقدام کافی نیست و باید جلوی تعرض به منابع طبیعی را گرفت.

حسینی به ورود فاضلاب‌ها به رودخانه‌ها و سواحل اشاره کرد و گفت: وضعیت معادن نیز نامطلوب است و فاضلاب برخی کشتارگاه‌های صنعتی و معادن نیز روانه رودخانه‌ها می‌شود و برای پیشگیری از آن نیازمند فرهنگ‌سازی و حمایت مردم هستیم.

وی درباره تخلف دریکی از سازمان‌های وابسته به شهرداری ساری اظهار داشت: گزارشی از تخلفات مالی از سوی سازمان بازرسی ارجاع شد و این گزارش در دادسرا در مرحله رسیدگی اولیه است و هنوز نتیجه آن مشخص نیست.

دادستان مرکز مازندران مبلغ گزارش‌شده در این تخلف و جابجایی مالی را ۲۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سازمان بازرسی گزارشی از تخلفات مالی یکی از سازمان‌های شهرداری ساری ارائه کرده اما هنوز اختلاس واقع نشده است.

یونس حسینی درزمینهٔ برخورد با ناهنجاری‌ها نیز با اظهار اینکه تنها برخورد قضایی با ناهنجاری‌ها کافی نیست گفت: خانواده و مردم فرصت سوءاستفاده به افراد ناهنجار ندهند و با دستگاه‌های مرتبط همکاری داشته باشند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه