English

سردار اشتری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج:

اکثر معاونت های ناجا در بحث مبارزه با مواد مخدر حضور فعال داشته اند

فرمانده کل ناجا گفت: بجز معاونت مبارزه با مواد مخدر، اکثر معاونت های ناجا در بحث مبارزه با مواد حضوری فعال داشته اند.

اکثر معاونت های ناجا در بحث مبارزه با مواد مخدر حضور فعال داشته اند

فرمانده کل نیروی انتظامی امروز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در خصوص اقدامات اساسی صورت گرفته در رابطه به مهار قاچاق مواد مخدر و معضل اعتیاد گفت: همانطور که بارها اعلام کرده ام مبارزه با قاچاق و مواد مخدر از اولویت های اصلی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و برای تحقق این امر، همکاران مرزبان ما در یگان های مرزبانی سراسر کشور با هوشیاری تمام مرزهای شرقی کشور را رصد می کنند.

سردار حسین اشتری که در حاشیه بیست و یکمین گردهمایی معاونت اجتماعی استانها و پلیس های تخصصی ناجا، در ستاد فرماندهی ناجا با موج سخن می گفت، درباره شمه ای از اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: خوشبختانه در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوب و قابل قبولی همچون رصد و کنترل مرزهای شرقی انجام شده است. البته نباید فراموش کرد که متولی اصلی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقوله اعتیاد در وهله اول ستاد مبارزه با مواد مخدر است. اما با این وجود، ما هم در نیروی انتظامی با تمام آنچه که در توان داریم به این ستاد کمک خواهیم کرد که انشالله بتوانیم طی اقدامات آتی دستاوردهای خوبی را شاهد باشیم.

سردار اشتری در خاتمه سخنانش با اشاره به دستاوردهای چشمگیری که ناجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر در یکی دو سال اخیر  داشته، گفت: دستاوردهایی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته ایم را در مواردی چون مقابله با قاچاق مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد، بازپروری معتادان ، ساماندهی معتادان متجاهر و از همه مهمتر ، بحث اشتغال ورزی در مراکز درمان را می توان نام برد. ضمن آنکه باید اشاره کرد که به جز پلیس و معاونت مبارزه با مواد مخدر ناجا ، اکثر معاونت های ناجا همچون معاونت اجتماعی هم در مباحث مربوط به  مواد مخدر حضوری فعال داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه