English

پورسیدآقایی:

باید موتور کاربراتوری خودروهای دولتی به انژکتوری تبدیل شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تمام دستگاه‌های دولتی ملزم به رعایت مصوبه سال ۹۵ هیئت وزیران هستند و باید موتور خودرو‌هایی که کاربراتوری است به انژکتور تبدیل شود.

 باید موتور کاربراتوری خودروهای دولتی به انژکتوری تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا استان، اظهار کرد: دوربین‌های نصب شده در سطح شهر تهران که از سوی شهرداری تعبیه شده‌اند، خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه‌ می‌کنند.

وی افزود:تمامی خودروهای سنگین به ویژه خودروهای حامل نخاله‌های ساختمانی و زباله که تحت نظر شهرداری تهران هستند، باید استانداردهای معاینه فنی را دریافت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با همکاری شهروندان، میزان جرایم کاهش یافته و ناوگان حمل نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها که دیزلی هستند، معاینه فنی را جدی گرفته‌ اند و تمام خودروها برای تخلیه پسماند بازرسی می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی سازمان محیط زیست استان تهران شرکتی برای نظارت بر نحوه عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان‌های تهران و البرز تعیین شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: طی سه ماهه گذشته، بیش از ۴ هزار خودرو سنگین در شهر تهران مورد بازبینی مجدد معاینه فنی قرار گرفتند و ۲۴ درصد از کامیون‌هایی که متوقف شدند، دوباره معاینه فنی دریافت کردند.

پورسیدآقایی گفت: تمام دستگاه‌های دولتی ملزم به رعایت مصوبه سال ۹۵ هیئت وزیران هستند و باید موتور خودرو‌هایی که کاربراتوری است به انژکتور تبدیل شود.

وی افزود: هر موتورسیکلت ۵ برابر یک خودرو آلودگی تولید می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه