English

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد:

مردم در صورت نیاز به کمک با ۱۲۵ تماس بگیرند / تگرگ و باران سر تا پای تهران را شلاق زد

بارش بارش و تگرگ شدید عصر امروز مردم تهران را غافلگیر و حیرت زده کرد. سخنگوی سازمان آتش نشانی از مردمی که نیازمند کمک هستند، خواست با شماره 125، آتش نشانان را به یاری بگیرند.

مردم در صورت نیاز به کمک با 125 تماس بگیرند / تگرگ و باران سر تا پای تهران را شلاق زد

به گزارش موج،  در پی بارش  تگرگ وباران عصر امروز  تهران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام کرد: شهروندان در صورت نیاز به کمک آتش نشانی ، مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.

سید جلال ملکی با ارائه آماری افزود: همزمان با بارش باران و تگرگ در شهر تهران ، آتش نشانان 130 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل قرار گرفتند و آتش نشانان در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه در مناطق شمالی مشغول خدمات رسانی هستند. 

اما گزارش سایر رسانه ها و تصاویری که در شبکه های اجتماعی منعکس شد، حاکی از آن است که اوضاعی شبیه بارش عصر امروز، در شهر کرج و شهرهای اطراف استان تهران و البرز نیز به وقوع پیوسته است و در کنار نیروهای آتش نشانی، سازمان های امداد ونجات هلال احمر  و سازمان اورژانس به خدمت رسانی مشغول هستند.  

گفتنی است که اخبار منعکس در شبکه های اجتماعی از آب گرفتگی برخی از مناطق شهر تهران به ویژه مناطق جنوبی شهر حکایت دارد که نیازمند اقدام فوری سازمان های مربوطه است.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه