English

محمد علیخانی تذکر داد؛

بخشنامه جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توهین به شورا تلقی می شود

عضو شورای شهر تهران گفت: بخشنامه جدید معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با ماهیت محدود کردن نحوه همکاری این معاونت با اعضای شورای اسلامی و مشاوران و کارشناسان معرفی شده توهین به شورا تلقی می شود.

بخشنامه جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توهین به شورا تلقی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علیخانی در صد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری گفت: با عنایت به مفاد بند 3 و 8 ماده 71 قانون شوراها (مصوب 1/3/75 مجلس شورای اسلامی واصلاحات بعدی) مبنی بر وظایف نظارتی اعضای شورا بر حسن اجرای مصوبات و حسن اداره و اجرای طرح های مصوب توسط شهرداری ها و با عنایت به بند 7 ماده 6 و ماده 13 آیین نامه اجرایی تشکیلات شوراهای اسلامی شهرها مبنی بر لزوم همکاری سازمان ها و شرکت های شهرداری با نمایندگان معرفی شده از طرف شوراها جهت ارائه اطلاعات موردنیاز برای انجام اقدامات نظارتی آنها، به معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تذکر داده می شود که صدور بخشنامه جدید این معاونت با ماهیت محدود کردن نحوه همکاری این معاونت با اعضای شورای اسلامی و مشاوران و کارشناسان معرفی شده و الزام به اخذ مجوز از دفتر معاونت برای ارائه گزارش و آمار و اطلاعات، توهین به شان نظارتی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران تلقی شده و باعث خلل در اجرای وظایف قانونی شوراها است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: انتظار می رود که با توجه به سوابق قبلی تذکر اینجانب در مورخ 21/12/96، اصلاح رویه فعلی در دستور کار این معاونت قرار بگیرد.  

وی تصریح کرد: از شهردار محترم انتظار داریم در این خصوص به معاونت حمل و نقل و ترافیک تذکر دهند. بخشنامه این معاونت یک توهین به شورا تلقی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه