English

وزیر رفاه:

بسته حمایتی دولت به اکثر اقشار اختصاص یافته است/ در حال واریز بسته‌ های حمایتی بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی دولت به اکثر اقشار کارمندان کشوری و لشگری دولت و بازنشستگان اختصاص یافته است و در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تامین شد و الان در مرحله اقدام و واریز است.

بسته حمایتی دولت به اکثر اقشار اختصاص یافته است/ در حال واریز بسته‌ های حمایتی بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه آیین تکریم از انوشیروان محسنی‌ بندپی و معارفه وحید قبادی‌ دانا معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: افرادی که تا کنون سبد کالایی را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سازمان بهزیستی این مشکل را رفع کنند.

شریعتمداری افزود: در مرحله بعدی سیاست‌های جبرانی دولت، این امکان در اختیار کارمندان دولت قرار گرفت که در  آموزش و پرورش سبدهای کالایی با متوسط ٢٠٠ هزار تومان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه این بسته حمایتی دولت به اکثر اقشار کارمندان کشوری و لشگری دولت و بازنشستگان اختصاص یافته است، تصریح کرد: در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تامین شد و الان در مرحله اقدام و واریز است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه بعد از این مرحله نوبت به بخشی از جامعه می رسد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان دارند، اظهار کرد: از طریق بانک‌های اطلاعاتی که در اختیار داریم و همچنین سازمان تامین اجتماعی و از طریق پرداخت حق بیمه شوندگان، اطلاعات مربوط به این اقشار شناسایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه