English

پیام تسلیت محسن هاشمی در پی واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد/سیستم حمل و نقل ایمن جایگزین سرویس دیزلی دانشگاه آزاد شود

رئیس شورای شهر تهران در پیامی به مناسبت حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات اعلام کرد: سیستم حمل و نقل ایمن جایگزین سرویس دیزلی دانشگاه آزاد شود.

پیام تسلیت محسن هاشمی در پی واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد/سیستم حمل و نقل ایمن جایگزین سرویس دیزلی دانشگاه آزاد شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی روز چهارشنبه در پیامی بمناسبت سانحه دلخراش در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: «در کمتر از چهار سالی که افتخار خدمت به دانشجویان شریف این دانشگاه را داشتم، تلاش کردم سیستم حمل ونقلی ایمن، بروز و پرسرعت را جایگزین سرویس فعلی دیزلی نمایم و با وجود پیشرفت بالای پروژه، هنوز بهره برداری از آن ممکن نگردیده است».

وی ادامه داد: امیدوارم با همت مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری سایر مسئولان، بسرعت این امکان محقق شود و دیگر شاهد حوادث این چنینی در واحد علوم و تحقیقات نباشیم.

هاشمی در ادامه پیام خود آورده است: واقعه ناگوار تصادف سرویس دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، قلب خانواده بزرگ دانشگاه آزاد را مالامال از اندوه کرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: درگذشت 10 تن از دانشجویان عزیز و مجروح شدن حدود٣٠ تن، تلخ ترین سانحه ای بود که در تاریخ این دانشگاه رخ داده است و جز همدلی وهمدردی با خانواده های داغدار و آسیب دیده این دانشجویان، در شرایط فعلی اقدامی ممکن نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای دانشجویان درگذشته، رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان ومصدومان حادثه، بهبودی کامل و برای خانواده های داغدار ، صبر واجر را از پیشگاه الهی آرزومندم.

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر دیروز اتوبوسی که تعدادی از دانشجویان را در داخل محوطه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات جابجا می کرد به دلایل نامعلومی واژگون شد و بنابراعلام مرکز اورژانس تهران این حادثه دلخراش منجر به مرگ 10 دانشجو و مصدومیت 26 نفر شد.

به دنبال وقوع  واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد تمامی کلاس های واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تعطیل شد.

واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پنج تهران در شمالی ترین منطقه پونک واقع شده است که 12 دانشکده، 27 مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و 96 گروه تخصصی دارد.

براساس گزارش ها حدود 40 هزار دانشجو در 634 رشته گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی این واحد مشغول به تحصیل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه