English

علی اصغر جهانگیر مطرح کرد؛

معتادان متجاهر بخشی از جرایم جامعه را به دوش می کشند/ورودی جرایم مواد مخدر به زندان ها ۶ درصد کاهش یافت

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: معتادان متجاهر بخشی از جرایم جامعه را به دوش می کشند و برخی آسیب‌های اجتماعی ناشی از رفتارهای بزهکارانه این گونه افراد است.

معتادان متجاهر بخشی از جرایم جامعه را به دوش می کشند/ورودی جرایم مواد مخدر به زندان ها 6 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر جهانگیر روز دوشنبه در مراسم مبادله تفاهم نامه همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی فشافویه برگزار شد، افزود: این روند کاهش زندانی جرایم مربوط به مواد مخدر نشانگر عزم جدی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دستگاه قضایی و همه دستگاه ها برای مبارزه با مواد مخدر است.

وی اظهارداشت: آنچه مسلم است معتادان متجاهر بخشی از جرایم جامعه را به دوش می کشند و برخی آسیب‌های اجتماعی ناشی از رفتارهای بزهکارانه این گونه افراد است.

جهانگیر تصریح کرد: همه دستگاه ها باید با هم افزایی بتوانند وظایف خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جمعیت کیفری را انجام دهند.

رئیس سازمان زندان ها افزود: با جمع شدن مشتریان قاچاقچی مواد مخدر طبیعی است که قاچاقچیان مجبور باشند تا از لانه های مخفی خود خارج شوند و باید همه دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی تلاش کنند تا ریشه این فساد بنیان افکن برچیده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه