English

سازمان هواشناسی کشور؛

۱۵ استان کشور برفی و بارانی می شود/احتمال اختلال ترافیک جاده ای به سبب لغزندگی و کاهش دید

پیش بینی سازمان هواشناسی کشور بارش باران و برف برای ۱۵ استان کشوراست. اختلال در ترافیک جاده‌ای به‌سبب لغزندگی و کاهش دید نیز پیش‌بینی می‌شود.

۱۵ استان کشور برفی و بارانی می شود/احتمال اختلال ترافیک جاده ای به سبب لغزندگی و کاهش دید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در برخی از استان‌ها از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، لرستان، همدان، گیلان بعد از ظهر امروز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، "بارش برف" پیش‌بینی شده است.

همچنین از اواخر امروز برای استان‌های تهران قزوین، البرز، مرکزی، قم، بارش باران گاهی رعدوبرق و در استان ایلام، وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است از صبح امروز در برخی از نواحی غربی کشور، بارش‌ها آغاز شده است و انتظار می‌رود این سامانه بارشی جدید در مقایسه با سامانه قبل، کمی سردتر باشد و بارش‌ها در برخی از این استان‌ها از ابتدا به‌صورت بارش برف است؛ این سامانه اواخر وقت امروز و صبح جمعه در مناطق مرکزی‌تر، استان‌های تهران، البرز و قزوین فعال خواهد بود و بنابر پیش‌بینی‌ها، "شب یلدا" برخی از مناطق شمال شرق کشور و ییلاقات شمال کشور برفی خواهد بود.

همچنین از اواخر امروز تا اوایل صبح شنبه در مسیرهای کوهستانی استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی رشته‌کوه البرز، ارتفاعات شمال شرق کشور بارش برف و مه رخ خواهد داد؛ بر این اساس اختلال در ترافیک جاده‌ای به‌سبب لغزندگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا جمعه 30 آذر ماه نیز بارش باران، وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی قابل پیش‌بینی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه