English

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد

دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط پلیس فرودگاه/کشف ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلای قاچاق در ۹ ماه

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط پلیس فرودگاه/کشف ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلای قاچاق در ۹ ماه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که تحت پوشش شرکت ارائه خدمات هوایی و مسافرتی فعالیت می‌کرد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با سوء استفاده از نام یک شرکت منحل شده و با جعل اسناد مدعی بود که برای برخی متقاضیان می‌تواند فرآیند صدور ویزا را پیگیری و دنبال کند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور عنوان کرد: متهم برای صدور ویزا، از مالباختگان علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، مدارک هویتی و تحصیلی و ... را اخذ می‌کرد به طوری که از محل اختفای این فرد 150 گذرنامه کشف شد.

سردار مهری خاطرنشان کرد: این فرد 300 شاکی دارد و در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

وی خطاب به شهروندان اعلام کرد: چنانچه کسی خواهان مسافرت به خارج از کشور است باید موضوع را از فرایند قانونی طی کند و شهروندان عزیز حتما به شرکت های معتبر و دارای مجوز برای دریافت خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد این پلیس و کشف طلای قاچاق عنوان کرد: با هوشیاری عوامل انتظامی پلیس فرودگاه های کشور از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه