English

سعید راد خبر داد:

توزیع گوشت منجمد با کارت ملی/قیمت گوشت منجمد کیلویی ۲۸ هزار تومان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه گوشت منجمد با کارت ملی توزیع می شود، گفت: به هر شهروند هفته ای سه بار و هر بار دو کیلو گوشت منجمد عرضه می شود.

توزیع گوشت منجمد با کارت ملی/قیمت گوشت منجمد کیلویی ۲۸ هزار تومان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سعید راد در تشریح اهداف برپایی یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران اظهار کرد: این جشنواره با شرکت ۱۲۰ تولید کنندگان داخلی بر اساس انتخاب جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت و سازمان استاندارد ممیزی شدند.

وی در ادامه به یلدای ارگانیک اشاره و بیان کرد: یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران از ۲۲ آذر تا ۳۰ آذر در بوستان گفتگو و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرداری تهران برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: هدف از این جشنواره غذای سالم و شهروند سالم است و با توجه به شعار سال حمایت از تولید داخل را در دستور کار این جشنواره داریم.

راد در خصوص فرهنگسازی غذای سالم، تصریح کرد: با این نمایشگاه می خواهیم پیشگیری از بیماری ها را با ترویج تغذیه سالم فرهنگسازی کنیم.

وی همچنین گفت: این جشنواره با کمترین هزینه ها برپا می شود و نرخ گذاری کالای ارگانیک تحت نظارت است و از آنجا که هزینه تولید این محصولات کشاورزی بالاست طبیعی است که قیمت های آنها بالا باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در همین رابطه ادامه داد: فروش محصولات ارگانیک هم کمتر است و با برپایی این جشنواره تلاش می شود تا فروش محصولات ارگانیک بیشتر شود.

راد افزود: قیمت محصولات ارگانیک عموماً یک و نیم تا برابر سایر محصولات و غیر ارگانیک ها است.

وی در رابطه با تکذیب داشتن معارض ساختمان در حال ساخت در میدان مرکزی گفت: پیمانکار در حال ساخت است و تاکید دارم تا احداث ساختمان تا خرداد به اتمام برسد.

وی در خصوص گوشت منجمد و توزیع آن بیان کرد: امور دام یک سهمیه برای توزیع در ۱۵۱ میدان در نظر گرفته بود و امروز ۳۰ تن را در ۲۲ میدان توزیع میکنیم و قیمت هر کیلو ۲۸ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: تفاوت گوشت تنظیم بازار با نرخ آزاد ۲۰ هزار تومان است و هر هفته با کارت ملی در هر نوبت ۲ کیلو و هر هفته سه بار به مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

راد افزود: مرغ منجمد و تخم مرغ هم در میادین تره بار عرضه می شود و اختلاف قیمت چندانی با عرضه آزاد ندارد و تفاوت قیمت تنها در اختلاف گوشت گرم و منجمد است.

وی به مصوبه شورای شهر تهران در خصوص نرخ پارکینگ میادبن میوه و تره بار بیان کرد: تصمیم گیری در مسائل میادین میوه و تره بار توسط کمیسیون تخصصی شورای شهر انجام می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد: قیمت مناسب، کیفیت برتر، مشتری مداری از اهداف سازمان میادین تره بار است و قیمت محصولات ها در میادین ۲۲ تا ۳۰ درصد از عرضه آزاد کمتر است.

راد در رابطه با برنامه شب یلدا گفت: در ۲۴۱ میدان تره بار تهران انار و هندوانه با نرخ مصوب توزیع می شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج که عرضه مستقیم محصولات ارگانیک از مزرعه در میادین میوه و تره بار را پرسید، گفت: باید عرضه محصولات ارگانیک برای تولید کننده توجیه اقتصادی داشته باشد و برای آنها چندان به صرفه نیست که محصولات خود را صرفاً در میادین میوه و تره بار عرضه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار همچنین ادامه داد: از سویی من باید برای شهرداری تهران درآمد ایجاد کنم و از سویی در شرایط فعلی اقتصاد محصولات کشاورزی هم به سمت صادرات گرایش دارند و محصولات ارگانیک نیز به همین شیوه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    به نظر من کپن از هر لحاظ خوبه خودش یک نوع عدالت میباشد همه هم راضی هستند

  • عبدالخالق جانقوری

    درخواست گوشت منجمد

  • ناشناس

    لینک ثبت نام بزارید لطفا

  • مهدیه یامی

    عالیه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه