English

در گفتگو با موج اعلام شد:

راه اندازی یک کمپ درمان اعتیاد توسط سپاه محمد رسول الله

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از راه اندازی یک کمپ درمان و اشتغال معتادین در دیماه امسال خبر داد و گفت: پس از یکسال ظرفیت این کمپ به جذب ۵ هزار معتاد متجاهر می رسد.

راه اندازی یک کمپ درمان اعتیاد توسط سپاه محمد رسول الله

سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا یزدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در تشریح ایجاد کمپ درمان و اشتغال معتادین در تهران که بر اساس تفاهم نامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود، گفت: سه کمپ ترک اعتیاد از تفاهم نامه با بسیج در تهران ایجاد می شود.

وی اعلام کرد: یکی از سه کمپ درمان و اشتغال معتادان تهران در اواخر دیماه راه اندازی خواهد شد و به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: امیدواریم یکسال پس از راه اندازی ظرفیت کمپ درمان و اشتغال معتادین به ۵ هزار نفر برسد‌.

یزدی در مورد موجود بودن زیر ساخت های کمپ بیان کرد: هم اکنون بخشی از بازسازی های مورد نیاز را انجام داده ایم و تا دیماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی در مورد سابقه حمایت از معتادین متجاهر در بسیج اظهار کرد: بسیجیان در مسئولیت های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر خدمات با معتادان ارائه می دادند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: در حوزه کار با معتادین توان و ظرفیت های علمی و تخصصی بسیج را یکجا جمع کرده تا اقدامی ماندگار و مفید انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عبدالله.فراشبندفارس

    با سلام وتقدیرتشکرازفرمانده سپاه محمدرسولله جهت برپایی کمپ ترک اعتیاد.من خودم یک بیمارم.و که بباشنیدن این خبر خیلی امید گرفتم.باتشکر

  • آرش

    با سلام
    آدرسو بی‌زحمت بدید

  • محمد رضا موحدی از سیرجان

    آدرس دقیق می خواستم برای ترک

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی