English

سردار رحیمی خبر داد

دستگیری ۷۵۰ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در پایتخت

رییس پلیس پایتخت از جمع‌آوری بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر و دستگیری بیش از ۱۵۰ نفر از خرده‌فروشان موادمخدر در ۴ نقطه از پایتخت خبر داد.

دستگیری ۷۵۰ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر که پیش از ظهر امروز در دره فرحزاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر از روز گذشته در حوزه استحفاظی سرکلانتری‌های ۱، ۲، ۳ و ۱۱ در دستور کار قرار گرفت و در پی آن بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شده و بیش از ۱۵۰ نفراز خرده‌فروشان موادمخدر نیز دستگیر شدند.

وی، با بیان اینکه از این افراد بیش از ۱۸۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است، گفت: پاتوق‌ها شناسایی شده و تعدادی از پاتوق‌دارها شناسایی شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر جزو اولویت‌های مردم است، ما حتما این طرح‌ها را در آینده ادامه خواهیم داد، اما از مسوولان می‌خواهیم تا نسبت به تامین ظرفیت کمپ اقدام کنند.

رحیمی با بیان اینکه برخی از این معتادان به سطح خیابان بازمی‌گردند، اظهار کرد: افرادی که امروز دستگیر شدند، به مرکز بازپروری فشافویه منتقل خواهند شد، اما برخی از این افراد به پاتوق‌های مختلف و نه همین پاتوق بازمی‌گردند که لازم است دیگر دستگاه‌ها نیز اقدامات خود را در این خصوص انجام دهند.

دستگیری معتادان متجاهر

وی با تاکید بر اینکه پلیس در نقاط آلوده و نقاطی که بیشتر دچار مشکل هستند، ‌ تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت، گفت: پلیس اجازه و فضای جولان به مجرمان اعم از معتادان متجاهر، خرده‌فروشان، سارقان و... را نخواهد داد.

رییس پلیس پایتخت همچنین از شناسایی پاتوق‌دارها و همچنین افرادی که با دریافت پول اجازه استعمال موادمخدر را به معتادان می‌دهند، گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده و تعدادی دیگر نیز دستگیر خواهند شد. ما به خرده‌فروشان موادمخدر اجازه نمی‌دهیم به راحتی فعالیت کرده و عرصه را برایشان تنگ خواهیم کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به طرح تبدیل دره فرحزاد به پارک خاطرنشان کرد: از شهردار ناحیه سوال کردم و گفت که طرح تبدیل این دره به تفرجگاه آماده شده و با آغاز فعالیت شورا و شهرداری جدید، کلیات آن تصویب خواهد شد. ضمن اینکه بنابر اطلاعات شهرداری، ۶۳ درصد املاک در اطراف این دره نیز تملک شده است و من امیدوارم این دره نیز به بوستانی مانند پارک نهج‌البلاغه تبدیل شود.

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره اینکه در میان دستگیر شدگان زن نیز حضور داشت یا خیر، گفت: تعدادی از دستگیر شدگان را زنان شامل می‌شدند که زودتر به مراکز بازپروری انتقال داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی