English

جزییات سبد حمایتی ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزارتومانی تشریح شد؛

۳ میلیون خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی در گروه اول/کارکنان دولت دو هفته دیگر سبد حمایتی دریافت می کنند

رئیس سازمان بهزیستی جزئیات ارائه سبد حمایتی ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی را تشریح کرد و گفت: کارکنان دولت دو هفته دیگر سبد حمایتی غذایی دریافت می کنند.

۳ میلیون خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی در گروه اول/کارکنان دولت دو هفته دیگر سبد حمایتی دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات سبد حمایتی غذایی اظهار کرد: ۳ میلیون خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مرحله نخست مشمول دریافت سبد حمایتی هستند.

وی ادامه داد: ۲ میلیون و هفتاد هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و یک میلیون و ۵۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند.

رئیس سازمان بهزیستی با اعلام این خبر افزود: به تناسب این خانوارها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای خانواده های یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، خانواده های ۲ و ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان و ۲۵۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان برای خانواده های پنج نفر و بیشتر اعتبار سبد حمایتی در نظر گرفته شده است.

محسنی بندپی تصریح کرد: این مبالغ در حساب های سرپرست خانوار شارژ شده و آمادگی عرضه کالاهای اساسی در فروشگاه ها وجود دارد که افراد بتوانند اقلام خود را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دولت موفق به تامین هزینه های این سبد حمایتی برای گروه اول مشمول شده است و اگر اعتبار تامین شود مجدد پرداخت می شود اما مسلم است که این سبد حمایتی به صورت ماهیانه نخواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: بنا به وضعیت مالی و درآمدی دولت این احتمال وجود دارد که این پرداخت در سبد حمایتی تکرار شود و یا نشود.

محسنی بندپی ادامه داد: دو هفته آینده این سبد حمایتی به کارکنان دولت تعلق می گیرد و از طریق سازمان استخدامی و امور ذیحسابی دستگاه های اجرایی این واریز صورت می گیرد.

وی افزود: مرحله سوم بیمه شدگان تامین اجتماعی و اقشار دیگر همچون حاشیه نشین ها سبد حمایتی کالایی دریافت می کنند و گروهی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند هم در مرحله نهایی سبد حمایت اقلام اساسی دریافت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    آیا شامل هنرمندان هم می شود؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه