English

دبیرکل جمعیت هلال احمر به موج خبر داد:

۱۴۰۰ پزشک و کادر پزشکی آماده خدمات رسانی در اربعین

دبیرکل جمعیت هلال احمر از استقرار ۱۴۰۰ پزشک و پیرا پزشک در تیم های پزشکی مستقر در مسیر پیاده روی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

۱۴۰۰ پزشک و کادر پزشکی آماده خدمات رسانی در اربعین

محمود محمدی نسب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، ضمن تشریح فعالیت های کمیته امداد رسانی ستاد اربعین ۹۷، گفت: همانطور که می دانید هلال احمر مسئول این کمیته است و دستگاه های مختلفی در این کمیته عضو هستند.

وی با طرح این مسئله که فعالیت های مختلفی در کمیته امداد رسانی اربعین انجام می شود، افزود: فعالیت ها گوناگون درون مرزی و برون مرزی در این کمیته تعریف شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: خدمت رسانی در شهرهای مرزی که منتهی به شهرهای هم مرز با عراق از جمله فعالیت های امداد رسانی درون مرزی کمیته امداد و نجات است و زائران که از مرز خارج و یا وارد کشور می شوند از خدمات امداد و یا اسکان اضطراری در صورت نیاز برخوردار می شوند.

محمدی نسب یادآور شد: خدمات اضطراری توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با زائران اربعین حسینی ارائه می شود و خدماتی که در کشور عراق ارائه می شود توسط مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر انجام می شود.

وی گفت: در طول مسیر آمبولانس ها و اتوبوس های هلال احمر مستقر است که اگر حادثه ای اتفاق افتاد زائران و هموطنان بتوانند از خدمات درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر از مشارکت ۱۴۰۰ نفر از اعضای مختلف تیم های پزشکی در کمک رسانی با زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود: این تیم ها درمانی اعم پزشکان و پیراپزشکان با تجهیزات پزشکی و دارو از قبل در مسیر مستقر می شوند و خدمت رسانی به هموطنان را انجام می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی