English

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد:

کرمانشاه کریدور تردد زائرین اربعین شمال غرب کشور/ شناسایی ۷ نقطه پرحادثه در مسیر تردد زوار

فریبرز کرمی از کرمانشاه به‌عنوان کریدور تردد زائرین اربعین شمال غرب کشور یادکرد و گفت: برای ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی کامل داریم.

کرمانشاه کریدور تردد زائرین اربعین شمال غرب کشور/ شناسایی 7 نقطه پرحادثه در مسیر تردد زوار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فریبرز کرمی بابیان این مطلب که اوج ترافیک ایام اربعین در دو هفته قبل از این ایام تا 10 روز بعد اربعین است، ابراز داشت: پیک ترافیکی استان بیشتر در ایام برگشت زوار اربعین است و به همین دلیل در راستای جابجایی زوار اربعین، تدابیر لازم برای تأمین سوخت ناوگان نیز اندیشیده شده است.

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه از شناسایی هفت نقطه پرحادثه در مسیر تردد زوار اربعین خبر داد و افزود: خط‌کشی مسیر حرکت زوار اربعین در حال انجام است و همچنین ایمن‌سازی بزرگراه کربلا، نصب تابلوهای هشداردهنده در مسیر و استقرار جرثقیل در گردنه‌ها نیز در اولویت‌های اجرایی شدن قرار دارند.

زائرین اربعین

وی تأکید کرد: پارکینگ‌ها نیز برای زائرینی که بخواهند با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند، آماده‌شده و همچنین طی هماهنگی با شرکت‌های بیمه، در صورت بروز تصادف در ایام اربعین در کوتاه‌ترین زمان خدمات خود را ارائه دهند و اکیپ‌های سیار همه شرکت‌های بیمه‌ای نیز در این ایام برای ارائه خدمت به مردم برقرار است.

کرمی از محدودیت تردد تانکرهای حمل سوخت عراقی در محورهای منتهی به خسروی خبر داد و افزود: به‌منظور رفاه حال زائرین اربعین با هرگونه تخلف و اخذ هزینه خارج از نرخ‌های مصوب برخوردد جدی صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی