English

شهردار تهران:

مردم به سازمان آتش نشانی امید و اعتماد دارند

محمدعلی افشانی گفت: خوشحالم امروز در جمع شما هستم و شما را با روحیه و غرور می بینم که آمادگی مبارزه با هر حادثه ای را خواهید داشت و بلا شک آتش نشانی یکی از سازمان هایی است که مردم به آن امید و اعتماد دارند، سازمان آتش نشانی است.

مردم به سازمان آتش نشانی امید و اعتماد دارند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محمدعلی افشانی که به مناسبت روز آتش نشان در جمع آتش نشانان سخن می گفت، بیان کرد: آتش نشانان همواره با رشادت و شجاعت مثال زدنی برای حفظ جان و مال مردم از جان و هستی خود می گذرند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدای آتش نشانان را گرامی می دارم که در میان آتش و دود تلاش کردند هموطنان خویش را نجات دهند و جان بر سر خدمت گذاشتند.

شهردار تهران تصریح کرد: خوشحالم امروز در جمع شما هستم و شما را با روحیه و غرور می بینم که آمادگی مبارزه با هر حادثه ای را خواهید داشت و بلا شک آتش نشانی یکی از سازمان هایی است که مردم به آن امید و اعتماد دارند، سازمان آتش نشانی است.

افشانی خاطر نشان کرد: درود خدا بر شما که در موقعیتی خطیر قرار گرفتید و اگر چه عنوان آتش نشان را دارید و در همه حوادث نجات دهنده هستید و در مواقع خطر حضور پیدا می کنید.

وی تصریح کرد: این تجهیزات که امروز رونمایی شد پیش از هر چیز به شما هدیه شده و این مطلب را از آن رو می گویم که عاشق نجات مردم هستید و البته حفظ جان شما به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی شهر از واجبات است.

شهردار تهران گفت: باور کنید برای ۴ نردبان بالغ بر ۱۰ جلسه در دولت و بانک مرکزی شرکت کردم و پیگیری کردم تا گشایش ارزی قبل از این وقایع صورت گرفت و در غیر این صورت با مشکل مواجه می شویم.

افشانی همچنین عنوان کرد: توسعه ایستگاه ها در سراسر شهر سرمایه گذاری اجتماعی است  و افزودن تاسیسات نوین از جمله اورژانس هوایی به مجموعه شهر از آن جمله

 است.

وی که به عنوان مسئول در مدیریت بحران شهر تهران سخن می گفت: ادامه داد: لازم است تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران را ساماندهی کنیم و علاوه بر آن نیاز به امکاناتی داریم که در مواقع ضرورت بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

شهردار تهران از مردم خواست با خدمتگذاران خود در شهرداری تهران همکاری کنند و خاطر نشان کرد: اینکه آپارتمان های فاقد پایان کار مورد بهره برداری قرار می گیرد به معنای ترویج عدم ایمنی و استانداردها در سطح است.

افشانی تاکید کرد: ایمنی آنقدر اهمیت دارد که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد کرده است و فرموده است و هذا البلد الامین و قسم به شهر امن داده است.

افشانی خاطر نشان کرد: برای شهر ایمن مردم باید همکاری کنند و رفتار مدتی یعنی همین و یکی از دلایل عدم ارائه پایان کار به ساختمان ها نداشتن ایمنی آتش نشانی در ساختمان هاست.

وی تصریح کرد: وقتی ساختمانی بدون پایان کار مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد و در زمان حادثه جامعه انگشت اتهام را به سوی شهرداری نشانه می رود.

شهردار تهران با طرح این موضوع که آموزش رکن مهم در توسعه ایمنی شهری است افزود: باید بیش از این که توان دارید روی توان جسمی خود کار کنید و آموزش را باید جدی گرفت و هر چقدر سرمایه گذاری کنیم کم است.

افشانی در پایان به بازرسی ساختمان ها در رعایت پایان کار و استانداردهای آتش نشانی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه