English

تمدید مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد تا ۳۱ شهریور ماه

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) براساس سوابق تحصیلی تا ۳۱ شهریورماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد تا 31 شهریور ماه

به گزارش خبر گزاری موج به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی مهلت ثبت نام و ویرایش رشته‌ محل ها یا اضافه کردن سایر گروههای آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ شهریور تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کرده اند، فعال شده و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۱ مهر ادامه خواهد داشت. این ویرایش شامل تمامی دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

شاهانی تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان تنها یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل شود ترتیب اثر داده نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه