English

انعقاد قرارداد مجلات همشهری بدون اطلاع شورای شهر

​رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از پیگیری طرح تحقیق و تفحص از همشهری خبر داد.

انعقاد قرارداد مجلات همشهری بدون اطلاع شورای شهر

به گزارش خبرگزاری موج، الهام فخاری امروز در نشست خبری که به منظور تشریح عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در ساختمان انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد در مورد سرانجام تحقیق و تفحص از موسسه همشهری گفت: طراح و ارائه دهنده طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری بنده بودم و با اینکه در مورد این روزنامه شکایتی از من شد اما لطمه‌ای به روند کار تحقیق و تفحص وارد نشد چرا که تمام تلاش ما اصلاح فرآیندها است.

وی با بیان اینکه از آنجایی که تحقیق و تفحص از موسسه همشهری اولین اقدام تفحصی شورا است نیازمند آن هستیم که کار با حساسیت بیشتری پیش برود، گفت: در مورد اتفاق اخیر موسسه همشهری یعنی انعقاد قرارداد گروه مجلات همشهری متاسفانه از قبل از اقدام اطلاعی به شورای شهر داده نشد و در همین راستا جلسه‌ای با مدیرمسئول روزنامه برگزار کردیم که همچنان این جلسات ادامه دارد چرا که ما معتقدیم هر اقدام و قراردادی که در موسسه همشهری منعقد می‌شود، باید با در نظر گرفتن حقوق مادی و معنوی موسسه باشد.

فخاری در مورد سرانجام و تعیین تکلیف فعالیت ستاد شورایاری‌ها نیز گفت: این ستاد فعالیت خود را همچنان ادامه می‌دهد هرچند که ما تغییراتی را در ساختار مناطق و زیرمجموعه‌های مربوطه انجام دادیم.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شورایاری‌ها نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی با سایر دستگاه‌های مربوطه هستیم گفت: اعضای شورا با توجه به تغییرات رخ داده در ساختار شورایاری رضایتمندی بیشتری دارند اما باید نتیجه این تغییرات در آینده‌ای نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و سپس انتخابات برگزار شود.

فخاری در مورد تبدیل تهران به شهر بدون گدا گفت: این نظر اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نبود چراکه معتقدیم با یک فرآیند لجستیکی و خودرویی می‌شود گداها را به صورت مقطعی جمع آوری کرد اما مشکلی حل نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه