English

طرح بررسی استخدام ها در همشهری در دست شورا/دلایل واسپاری بخش آگهی های همشهری در دست بررسی است

سخنگوی شورای شهر خبر داد: طرحی با امضای ۸ عضو شورا در دست بررسی قرار گرفته است که به تحقیق و تفحص استخدام ها در شورای شهر می پردازد.

طرح بررسی استخدام ها در همشهری در دست شورا/دلایل واسپاری بخش آگهی های همشهری در دست بررسی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علی اعطا در نشست خبری سخنگوی شورا گفت : جزییات طرح "ساماندهی نحوه واگذاری اموال و املاک شهرداری تهران" که در جلسه پیشین کلیات آن به تصویب رسیده بود، مورد بررسی و به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

وی ادامه داد: این طرح در راستای بند 6 ماده 55 قانون شهرداری‌ها ارائه شده بود که به واگذاری املاک و اموال شهرداری تهران به صورت رایگان و یا با شرایط معین اشاره دارد. این واگذاری‌ها در راستای مقاصد عام‌المنفعه خواهد بود و به هیچ عنوان شامل موارد تجاری نخواهدشد  این طرح برای ساماندهی کمک‌هایی که به موسسات غیرتجاری توسط شهرداری تهران می‌شود ارائه شد چرا که می‌توانست سوء استفاده‌هایی در این بخش انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور کار آینده شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، تصریح کرد:

دو طرح در راه شورای شهر قرار دارد که یکی از آنها مربوط به تحقیق و تفحص عملکرد موسسه همشهری است که از سال 1384 تا 1396 مورد بررسی قرار خواهد گرفت

وی تاکید کرد: لازم دیدیم کارنامه اجرایی موسسه همشهری با توجه به اینکه در این دوره مورد بررسی قرار نگرفته است توسط پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بررسی شود. کارنامه مالی این مجموعه باید در این دوره مشخص شود تا در ذیل آن نظام پرداخت مدیران عالی و میانی این موسسه در این بازه زمانی و همچنین ابهاماتی که در خصوص استخدام‌های سال 1395 در این موسسه وجود دارد مورد بررسی قرار گیرد.

اعطا با اشاره به بررسی میزان اثربخشی مجلات همشهری در جامعه هدف، بررسی دلایل استخدام‌های فوری در سال 1395، بررسی چگونگی واسپاری بخشی از آگهی‌های موسسه همشهری، بحث توزیع و کیفیت توزیع و همچنین قرارداد همشهری در این حوزه، بررسی تراز مالی این موسسه و همچنین وضعیت چاپخانه این موسسه را از محورهای مورد نظر در حوزه تحقیق و تفحص موسسه همشهری خواند.

وی  بررسی برنامه عملیاتی ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن بلندمرتبه شهر تهران و رفع خطرات آنها را یکی دیگر از طرح‌های در دست شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش خواند ادامه داد: در این طرح ساختمان‌های بلندمرتبه اعم از مسکونی و غیرمسکونی با هدف رفع خطرات احتمالی با امضای 18 نفر از اعضای شورا و با قید دو فوریت امروز به دفتر هیات رییسه شورا وصول شده است.

وی افزود: پس از حادثه پلاسکو این دغدغه جدی مطرح بود که ساختمان‌های ناایمنی که وجود دارند اطلاعات فنی آنها در دسترس نیست؛ البته در این طرح اولویت ساختمان‌های بلندمرتبه داده شده چرا که معیار بهتری برای حرکت گام به گام در این حوزه خواهند بود. در این طرح برای شهرداری تهران دو تکلیف پیشنهاد شده که در یک بازه زمانی دو ماهه شهرداری تهران گزارشی از وضع موجود ساختمان‌های بلندمرتبه ناایمن شهر تهران ارائه کند و همچنین تکلیف خواهد شد که در یک بازه زمانی معین که فعلا پیش‌بینی سه ماهه شده است، شهرداری لایحه‌ای برای برنامه عملیاتی و ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن بلندمرتبه شهر تهران و رفع خطرهای احتمالی آنها را ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی