English

با پیگیری خبرنگار موج؛

مشکل پوشک بچه ها روی میز کمیسیون بهداشت مجلس/مشکل مواد اولیه کارخانه پوشک در مجلس بررسی می شود

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: از مشکل مواد اولیه کارخانه پوشک بچه ها بی اطلاع هستم و به دلیل ضرورت و فراگیر مصرف آن موضوع را در کمیسیون بهداشت پیگیری می کنیم.

مشکل پوشک بچه ها روی میز کمیسیون بهداشت مجلس/مشکل مواد اولیه کارخانه پوشک در مجلس بررسی می شود

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری موج، با اظهار بی اطلاعی از مشکل گمرکی خمیر کاغذ مورد استفاده در کارخانه تولید پوشک بچه و محصولات بهداشتی گفت: به عنوان وظایف کمیسیون بهداشت به این مهم رسیدگی می کنیم.

وی به تعدد موارد مورد رسیدگی در دستور کمیسیون بهداشت اشاره کرد و افزود: تا کنون در مورد مشکل مواد اولیه کارخانه های پوشک و نوار بهداشتی اطلاعی نداشتم و در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این موضوع را تا رفع مشکل پیگیری می کنیم چرا که نیاز ضروری است و در همه روستاها نیز کودکان به پوشک احتیاج دارند.

در همین رابطه حسین دکمه چی رییس اتحادیه خرازی ها از بلاتکلیفی ترخیص ماده اولیه تولید محصولات بهداشتی و سلولوزی که خمیر کاغذ است خبر داده بود و گفته بود که گمرک دستور العملی مبنی بر محاسبه هزینه ها و مبنای ارز دولتی یا ارز ثانویه دریافت نکرده است و کارخانه ها نیمه تعطیل و تعطیل هستند.

عزت الله ضرغامی هم در توئیتی عنوان کرده که مسئولان دغدغه پوشک ندارند و دیگر مثل گذشته نمی توان بچه ها را کهنه کرد!

توییت ضرغامی در رابطه با پوشکل

همایون هاشمی نماینده اطلاح طلب مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در واکنش به این توئیت با عصبانیت به خبرنگار موج، اعلام کرد: این موضوع چه ارتباطی به آقای ضرغامی دارد و ایشان چه کاره است که در این رابطه نظر می دهد و ما در سه جلسه این مشکل را پیگیری کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه