English

بدهی سال ۹۶ بیمه سلامت به داروخانه‌های ۱۱ استان کشور پرداخت شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پرداخت مطالبات سال ۹۶ به داروخانه‌های سراسر کشور به طور متوسط تا بهمن ماه انجام شده و در ۱۱ استان نیز مطالبات سال ۹۶، تسویه شده است.

بدهی سال 96 بیمه سلامت به داروخانه‌های ۱۱ استان کشور پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج، شاهرخ رامزی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با این سازمان، گفت: پرداخت مطالبات داروخانه‌ ها با توجه به نقش کلیدی دارو در درمان بیماران همواره به عنوان اولویت اول پرداخت مطالبات قرار داشته است.

وی ادامه داد: برخلاف برخی اخبار درج شده، پرداخت مطالبات سال ۹۶ به داروخانه‌های سراسر کشور به طور متوسط تا بهمن ماه انجام شده و در ۱۱ استان نیز مطالبات سال ۹۶، تسویه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از آنجایی که پرداخت مطالبات موسسات منوط به اخذ تخصیص و اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور است، به محض وصول اعتبارات، مانده مطالبات سال ۹۶ پرداخت خواهد شد.

بنا بر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران،  رامزی همچنین اظهار کرد: پرداخت علی‌الحساب به داروخانه‌ها متناسب با وصول اعتبارات سال ۹۷، در دستور کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه