English

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

هفته تأمین اجتماعی فرصتی است که خدمات این سازمان را به جامعه یادآوری کنیم و مشکلات و چالش های آن را به بحث بگذاریم

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: هفته تأمین اجتماعی فرصتی است که مسائل مربوط به تأمین اجتماعی و مشکلات و چالش های این سازمان را به بحث بگذاریم و نقاط قوت و خدمات این سازمان را نیز به جامعه یادآوری کنیم.

هفته تأمین اجتماعی فرصتی است که خدمات این سازمان را به جامعه یادآوری کنیم و مشکلات و چالش های آن را به بحث بگذاریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حسن صادقی اظهار داشت: تأمین اجتماعی به لحاظ ساختار و گستردگی چتر حمایتی آن و تکثر و تعدد خدماتی که به اقشار وسیعی از جامعه ارائه می دهد به عنوان یک سازمان چند وجهی عملکرد قابل توجهی در تأمین عدالت اجتماعی دارد.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی با نیمی از جمعیت کشور رابطه مستقیم دارد و نقش بی بدیلی در حمایت از حاکمیت سیاسی دارد که در جهت تحقق عدالت اجتماعی ایفای نقش می کند.

صادقی ادامه داد: برقراری امنیت اجتماعی و روانی، امید به آینده و تأمین معیشت بخشی از جامعه بر عهده سازمان تأمین اجتماعی است و برهمین اساس نظام سیاسی و مجموعه حاکمیت بایستی در حفظ جایگاه و ارتقاء خدمات این سازمان همکاری کنند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با بیان اینکه هدف سازمان تأمین اجتماعی کمک به اجرای سیاست های رفاهی کشور است، اظهار داشت: در نوسان های اقتصادی مهمترین اولویت کشور باید ثبات اقتصادی و اجتماعی باشد که تأمین اجتماعی در این رابطه نقشی تعیین کننده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه