English

از وقوع گرد و غبار تا وزش باد؛

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در ۲۴ ساعت آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه در منطقه زابل احتمال وقوع گردوخاک وجود دارد.

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در ۲۴ ساعت آینده

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره وضعیت آب و هوا در سه روز آینده گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته امروز برای نوار شمالی کشور همچون شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال شرق کشور، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته وی، روز دوشنبه در مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر و احتمال رگبار باران پیش بینی می شود و بتدریج این موج از کشور خارج می شود. در روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار مرزی جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد و دریای عمان نیز مواج می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بااشاره به این مطلب که به سبب وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه در منطقه زابل احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد، گفت: در سایر مناطق کشور تا اواخر هفته جوی پایدار با افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

همچنین روز یکشنبه در مناطق مرزی غرب و بخش هایی از جنوب غرب کشور گرد وغبار رقیق پیش بینی می شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوا به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت:  پایتخت طی امروز و فردا شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و وزش باد گاهی بادوگردوخاک و در بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مرضیه

    باتشکر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی