English

علی رمضانی:

دانش آموزان می توانند برای ثبت نام در کانون های فرهنگی و تربیتی از سامانه الکترونیکی استفاده کنند

مدیر کل فرهنگی وهنری، اردوها و فضاهای تربیتی از راه اندازی و آغاز به کار سامانه ثبت نام الکترونیکی کانون های فرهنگی و تربیتی خبر داد.

دانش آموزان می توانند برای ثبت نام در کانون های فرهنگی و تربیتی از سامانه الکترونیکی استفاده کنند

 به گزارش خبرگزاری موج ، علی رمضانی گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی بیشترین نقش را در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ایفا می کنند و انواع رشته های مهارتی در کانون ها آموزش داده می شود به طوری که می توان گفت همه شش ساحت تربیتی  نوشته شده در سند تحول در کانون های تربیتی محقق شده است..

وی از فعالیت ۱۴ انجمن دانش آموزی در کانون ها خبر داد و افزود: رویکرد ما این است که مربیان کانون ها را از میان دانش آموزان عضو کانون که در دوره های مختلف شرکت کرده اند انتخاب وجذب کنیم.

رمضانی از فعالیت یک هزار و ۱۲۹ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح کشور خبر داد و افزود: ازاین تعداد، ۱۹ کانون طرح ملی داریم که نمونه ای از استاندارترین مراکز تربیتی در کشور هستند ،همچنین در سطح شهر تهران ۱۷ کانون ودر شهرستان های استان تهران ۲۲ واحد فعالیت دارند.

وی با اشاره به تاکیدات وزیر مبنی بر ایجاد فضاهای بانشاط برای استفاده دانش آموزان گفت: هرچند در سال های اخیر کانون ها تا حدودی مورد غفلت واقع شده بود اما در دولت دوازدهم و در راستای سیاست های وزیرآموزش و پرورش انواع مهارت های اجتماعی،علمی،حرفه ای و...به دانش آموزان آموزش داده می شود..

مدیرکل فرهنگی وهنری،اردوها وفضاهای تربیتی بیان کرد: بیش از ۳میلیون و۵۰۰ هزار دانش آموز عضو ثابت کانون ها هستند واز برنامه های متنوع فرهنگی وهنری و مهارت های مختلف بهره مند می شوند. همچنین بیش از ۷۰۰ هزار نفر از دانش آموزان نیز درجشنواره ها، جنگ ها ومناسبت های مختلف شرکت می کنند..

وی از راه اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی کانون های فرهنگی تربیتی خبر داد و عنوان کرد:  یکی از مزایای کانون های فرهنگی و تربیتی نسبت به سایر مراکز آموزشی، امکان حضور والدین دانش آموزان درکنار فرزندانشان وارئه برنامه هایی توسط کانون ها برای استفاده اولیای دانش آموزان است.

رمضانی افزود: دانش آموزان می توانند از ۶ تیرماه جهت ثبت نام در نزدیک ترین کانون به محل سکونت خود به آدرس الکترونیکیwww.hamgam.medu.ir مراجعه وبا ارائه کد ملی ورمز عبورنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، آ ئین افتتاحیه فعالیت های تابستانی نیز در کانون سلمان فارسی تهران ۹ تیرماه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه