English

پورسیدآقایی:

بیش از ۹۰ درصد کل خط ۶ مترو تکمیل شده است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تاکنون بیش از 90 درصد کل خط 6 مترو تکمیل شده است.

بیش از 90 درصد کل خط 6 مترو تکمیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرپرست شهرداری تهران از خط 6 مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خط 6 مترو تهران به لحاظ استراتژیک خطی مهم در شهرداری تهران است و علاوه بر این به لحاظ مهندسی از سایر خطوط مترو بهتر کار شده و همچنین از جمله خطوطی است که با مهندسی بالا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه خط 6 در بین تونل‌های مترویی دنیا جزء کاندیدای بهترین خطوط مهندسی بود که سال گذشته در این جشنواره جزء 4 کاندیدای اصلی بود، اما نتوانست مقام اول را کسب کند.

پورسیدآقایی با بیان اینکه تاکنون بیش از 90 درصد کل خط 6 مترو تکمیل شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در بخش تجهیزات برق و تهویه باید مراحل تکمیل را انجام دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: برای 10 کیلومتر اول این منابع تأمین شده و در بازدیدی که حسینی مکارم داشت دستورات لازم را صادر کرد و نیازمندی‌های 10 کیلومتر اول برطرف شد و اول مهر ماه 10 کیلومتر اول که از دولت آباد تا امام حسین(ع) است به بهره برداری خواهد رسید و چون دو ایستگاه آن با خط 2 و 4 ایستگاه مشترک دارند کمک می‌کند تا بهره برداری خط 6 با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به توسعه خط 6 از دولت آباد به سمت شهرری، افزود: نزدیک یک و نیم کیلومتر در آن منطقه هم عملیات ساخت انجام شده و من مطمئن هستم که با راه اندازی این خط مردم شاهد کلاس جدیدی در مهندسی مترو خواهند بود.

پورسیدآقایی در خصوص زمان بازگشایی خط 7 مترو گفت: ‌به علت مسئله تهویه و سیگنالینگ این خط تعطیل شد و اکنون در حال تکمیل این نواقص هستیم و همان طور که قول داده‌ بودیم آخر این ماه بخش‌هایی از خط 7 را به مدار برمی‌گردانیم و در زمان افتتاح هر 10 دقیقه یک قطار خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه