English

احد وظیفه؛

سامانه جوی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود همچنان به فعالیت خود در نقاط مختلف ادامه می‌دهد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌ها و فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه خبر داد و گفت: تهران نیز در ساعات آتی با بارش پراکنده باران مواجه می‌شود.

سامانه جوی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود همچنان به فعالیت خود در نقاط مختلف ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه اظهار کرد: سامانه جوی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود همچنان به فعالیت خود در نقاط مختلف ادامه می‌دهد و پیامد آن نیز رشد ابر، وزش باد، رگبار، رعدو برق و بارش پراکنده باران است.

وی افزود: امروز و در ساعات آتی دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب، نواحی مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و شمال شرق کشور با رشد ابر و رگبار مواجه می‌شود؛ ضمناً در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان نیز بارش پراکنده باران به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز شنبه نیز بر شدت بارش‌ها در برخی نقاط همانند اصفهان، مرکزی، همدان و خوزستان افزوده می‌شود.

به گفته وظیفه، در همین زمان بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، جنوب، غرب و رفته رفته دامنه‌های جنوبی البرز با رگبار باران و رعدوبرق مواجه می‌شوند؛ بارش‌ها همچنین در ادامه ساعت برای خراسان رضوی و جنوبی، سیستان وزبلوچستان و هرمزگان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: طی یکشنبه نیز از فعالیت سامانه بارشی تا حدودی کاسته خواهد شد و تنها بخش‌هایی از استان‌های البرز شرقی، زاگرس مرکزی، غرب، مرکز شمال شرق و شرق با بارش پراکنده باران و وزش باد مواجه می‌شوند؛ نوار شرق نیز با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک مواجه می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: بر همین اساس طی دو روز آینده سواحل عمان و خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه، اردبیل و شهرکرد با یک درجه بالای صفر را را سردترین و بوشهر با 33 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز به 22 درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آتی سه درجه کاهش می‌یابد و بارش‌های پراکنده باران به همراه وزش باد نیز رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه