English

پیام تبریک رئیس سازمان محیط زیست به مناسبت سال نو

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی آغاز سال ۱۳۹۷ و عید نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان محیط زیست به مناسبت سال نو

به گزارش خبرگزاری موج عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی ویدیویی که به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ و عید نوروز منتشر کرده گفت:

سال نو و عید نوروز را به همه همکارانم در گوشه و کنار کشور از دور افتاده ترین زیستگاه ها و پاسگاه های   محیط بانی تا همکاران سازمان مرکزی تبریک می گویم.

سال گذشته به دلیل اینکه دولت و رئیس جمهور محترم به عنوان دولت محیط زیستی، سیاست های جدیدی را با محوریت بهبود وضعیت هوای کلان شهرها، مدیریت پسماندها، مهار ریزگرد ها و احیای تالاب ها به ما ابلاغ کردند، سال نسبتاً مهمی برای محیط زیست کشور بود.

البته به دلیل بارندگی های بسیار محدود در کشور و مواجه شدن حیات وحش و فضای سبز کشور، همچون کشاورزی با کمبود آب، سال سختی هم بود که امیدوارم با تلاش همکاران در گوشه و کنار کشور، حداقل آب آشامیدنی حیات وحش به هر ترتیب ممکن تامین شود.

در سال گذشته، ما موفق شدیم که ارزیابی طرح توسعه کشور را به روز برسانیم و تمامی طرح هایی که از سال های قبل باقی مانده بود، امروز تعیین تکلیف شده اند. طبق قانون برنامه پنج ساله ششم، از این پس، محیط زیست تنها دو ماه برای اظهار نظر در مورد طرح های ارزیابی فرصت خواهد داشت.

همچنین، در سال گذشته تمامی اختیارات رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ادارات و مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها تفویض شد و مدیران کل محترم محیط زیست کشور باید حداکثر استفاده را از این اختیارات در راستای توسعه پایدار و حفظ محیط زیست داشته باشند و مردم را برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات به تهران ارجاع ندهند.

تلاش کردیم در سال جاری تا آنجا که در توانمان هست در رفع چالش های معیشتی کارکنان و همکاران خود گام برداریم ولی به دلیل محدودیت مالی دولت در سال گذشته، امکان برداشتن گام های بیشتر را برای بهبود وضعیت سازمان و رفاه کارکنان نداشتیم.

امیدوارم در سال آتی شرایط بهتری داشته باشیم و در حفظ محیط زیست کشور موفق باشیم. وظایفمان را به خوبی انجام دهیم، در خدمت مردم باشیم و در نهایت هم خدا و هم مردم از ما راضی باشند.

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه