English

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران مطرح کرد:

فرمانداری به طرح ترافیک جدید اعتراض کرد/ طرح ترافیک جدید پایتخت نیاز به کارشناسی بیشتر دارد

به رغم تصویب طرح ترافیک جدید شهر تهران در شورای عالی ترافیک و شورای شهر تهران اما فرمانداری تهران به این طرح اعتراض کرد تا بار دیگر در شورای شهر مورد بازنگری قرار گرفته و ایرادات آن رفع شود.

فرمانداری به طرح ترافیک جدید اعتراض کرد/ طرح ترافیک جدید پایتخت نیاز به کارشناسی بیشتر دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، طرح ترافیک جدید شهر تهران به رغم انتقادهایی که به آن وارد است بعد از تصویب در شورای عالی ترافیک و شورای شهر تهران اکنون باید رضایت فرمانداری تهران را به عنوان خوان آخر فرآیند تصویب خود پشت سر بگذارد.

آنطور که معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران می گوید؛ بعد از بررسی مصوبه شورای شهر تهران در مورد اجرای این طرح در سال آینده؛ کارشناسان فرمانداری تهران به این مصوبه اعتراض کرده اند به همین دلیل مصوبه شورای شهر تهران در این خصوص دوباره به صحن پارلمان شهری عودت داده می شود تا مشکلات آن رفع شود.

خبر اعتراض فرمانداری تهرانبه طرح ترافیک جدید آنقدر خوشایند بود که برخی از شبکه های مجازی خبر از لغو این طرح برای سال آینده داده بودند.
غلامحسین آرام عنوان کرد: طرح لغو نشده است؛ بلکه نسبت به ایراداتی که طرح داشت، اعتراض کردیم و طرح را برای اصلاح به شورای شهر تهران عودت دادیم. به همین دلیل شورا باید نسبت به رفع ایرادات و نواقص طرح اقدام کند و در صورتی که اصلاح نشود، طرح ترافیک به شورای حل اختلاف می‌رود و در این شورا نظر نهایی اعلام می‌شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران اعتقاد دارد که این طرح  برای اجرا نیاز به کارشناسی بیشتری دارد.

این در حالی است که به گفته  محمد قانبیلی، عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران ؛ باید شورای حل اختلاف در مورد طرح جدید ترافیک نظر دهد و اجرای آن در سال آینده با شرایط فعلی امکان ندارد و حتی اجرای طرح فعلی هم در سال آینده وجود ندارد.

کمیته انطباق فرماندار تهران اعتقاد دارد که این طرح با قانون مغایرت دارد و هزینه های که شورا و شهرداری تهران برای ورود به محدوده طرح ترافیک در نظر گرفته اجحاف در حق مردم است و باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه