English

رئیس شورای شهر تهران:

عملکرد شورای شهر تهران مورد قبول نیست

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه عملکرد شورای شهر تهران قابل قبول نیست گفت: در 6 ماهی که آمده ایم، نتواتستیم آن گونه که باید مردم را راضی کنیم.

عملکرد شورای شهر تهران مورد قبول نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محسن هاشمی در چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیده دهه فجر با بیان این مطلب افزود: در آستانه پایان سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم که این انقلاب ریشه در بشر دوستی ایرانیان دارد.

وی ادامه داد: این انقلاب که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی همراه است، نشان از آن دارد که هیچ قدرتی نمی‌تواند بر مردم ایران حاکم شود و تصمیم ملت شریفمان را عوض کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در برخی حوزه ها با نارضایتی مردم رو به رو هستیم، بیان کرد: در بخش اقتصادی، قوه مجریه، مقننه، قضائیه، حوزه های فرهنگی و اجتماعی و حتی مدیریت شهری نارضایتی افراد و شهروندان را شاهد بوده ایم.

وی عملکرد شورای اسلامی شهر تهران را مورد قبول ندانست و یادآور شد: در 6 ماهی که آمده ایم، نتواتستیم آن گونه که باید مردم را راضی کنیم و آن گونه که باید فعال عمل نکردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: امیدوارم انقلاب نیز با ورود به 40 سالگی مانند افراد که در این سن به پختگی می‌رسند، به بالندگی و شکوفایی برسد.

وی با اشاره به حضور سرزده شهردار تهران در جلسه شورای شهر گفت: از دکتر نجفی به دلیل حضور در صحن و به سبب ارائه به موقع لایحه بودجه 97 تشکر می‌کنم‌.

هاشمی ادامه داد: این لایحه نسبت به لایحه پیشین تغییراتی دارد و در سال 98 قانون و مبنایی که در برنامه سوم نوشته شده لحاظ می‌شود.

به گفته رئیس شورای شهر تهران لایحه بودجه 97 در پایان سال برنامه دوم شهرداری تهران نوشته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه