English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی آتش نشانی تا پایان سال ضروری است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به تعلل در اجراب بند ب تبصره 37 بودجه شهرداری تهران خواستار ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی آتش نشانی تا پایان سال شد.

ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی آتش نشانی تا پایان سال ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مجید فراهانی در سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری نسبت به عدم اجرای بند ب تبصره 37 بودجه سال 1396 شهرداری تهران در ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتش نشانی با بیان این مطلب افزود: ایمنی یک نیاز ضروری برای زندگی است و در این مسیر آتشنشانان حافظان ایمنی شهر و قهرمانان نجات زندگی شهروندان هستند که در مسیر انجام وظیفه، ایثارگری های فراموش ناشدنی شان همیشه در خاطره ها ماندگار است.

 وی با تاکید بر اینکه همه ما یکی از جلوه های ایثار آتش نشانان قهرمان را در پلاسکو دیده ایم، ادامه داد: بر ما لازم است تا با استفاده ازظرفیت های قانونی موجود و نظارت بر اجرای مصوبات شورا زمینه های تکریم و حل مشکلات این عزیزان را فراهم کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: برابر بند ب تبصره 37 بودجه سال 1396 شهرداری تهران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی موظف شده است به منظور ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی جهت اصلاح فوق العاده خاص کارکنان عملیاتی از مرتبه 4 الی 14 خود دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق را بازنگری و پس از تصویب شورای سازمان اجرایی کند.

وی با بیان اینکه اکنون در آستانه یازدهمین ماهِ سال و گذشت 10 ماه از ابلاغ این تکلیف قانونی وضعیت اجرای این مصوبه چگونه است، یادآور شد: متاسفانه برابر گزارش اجرای تبصره های ارائه شده از سوی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران درباره اجرای این بند تنها پاسخ داده شده است که "تدوین دستورالعمل در دستور کار شورای سازمان قرار گرفته است". جای سوال است که سازمان آتشنشانی در این مدت چه کرده است؟ اگر این دستورالعمل درباره حقوق آتش‌نشانان نبود و درباره مدیران بود بازهم به همین میزان به اجرای آن کم توجهی می شد.

فراهانی با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند 3، ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور درباره «اجرای هرچه سریع تر بند ب، تبصره 37 بودجه سال 1396 شهرداری تهران» به شهرداری تهران و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تذکر می دهم، بیان کرد: انتظار دارم تا با اجرای این تکلیف قانونی تا پیش از پایان سال 1396 اقدامی عملی در مسیر تکریم آتش‌نشانان زحمتکش و ایثارگر تهران به سرانجام برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه