English

کلانتری:

بحران کم آبی مهم‎ترین مشکل و چالش زیست محیطی است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه بی‌مهری‎ها و بی‌توجهی که در سنوات گذشته به محیط زیست شده صدمات شدیدی به منابع زیستی کشور وارد آورده است از بحران کم آبی به عنوان مهم‎ترین مشکل و چالش زیست محیطی نام برد که حل آن احتیاج به فعالیت‎های موثر در همه حوزه‎ها دارد.

بحران کم آبی مهم‎ترین مشکل و چالش زیست محیطی است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه بی‌مهری‎ها و بی‌توجهی که در سنوات گذشته به محیط زیست شده صدمات شدیدی به منابع زیستی کشور وارد آورده است از بحران کم آبی به عنوان مهم‎ترین مشکل و چالش زیست محیطی نام برد که حل آن احتیاج به فعالیت‎های موثر در همه حوزه‎ها دارد.

عیسی کلانتری در نشست با مجمع نمایندگان استان لرستان، مسئله محیط زیست را از مهمترین مسائل کشور برشمرد که دغدغه اصلی دولتمردان به شمار می‎رود.

فرهنگ‎سازی یکی از مولفه‎های اصلی در راستای حفاظت محیط زیست است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از فرهنگ‎سازی به عنوان یکی از مولفه‎های اصلی در راستای حفاظت محیط زیست نام برد و گفت: بی‌شک باید با ارتقای دانش زیست‌محیطی جامعه همه مردم را در حفاظت و حراست از محیط زیست دخیل کرد تا به نتایج بهتری در این زمینه دست یابیم.

اعتبارات سازمان حفاظت محیط زیست جهت انجام وظایف حاکمیتی  خود ناکافی است

کلانتری اعتبارات این سازمان را جهت انجام وظایف حاکمیتی  خود ناکافی دانست و خواستار بازنگری در نحوه تخصیص اعتبارات به این سازمان مهم و تاثیرگذار شد.

بحران کم آبی

وی اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله لایحه قضایی حمایت از محیط بانان را در پیشبرد اهداف سازمانی محیط زیست مفید و موثر دانست.

کلانتری با اشاره به اهمیت مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و لزوم حفاظت مطلوب از این عرصه‎ها بر به ‎کارگیری فناوری روز در پایش آنلاین این مناطق تاکید کرد.

وی خواستار هماهنگی و همکاری همه دستگاه‎ها جهت رفع مشکلات زیست‎محیطی در سطح کشور شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه