English

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد:

لزوم سرمایه گذاری بیشتر شهرداری تهران در ایجاد زیرساخت های تفریحی

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شهرداری خواست تا بودجه بیشتری برای توسعه زیرساخت های تفریحی در تهران اختصاص یابد.

لزوم سرمایه گذاری بیشتر شهرداری تهران در ایجاد زیرساخت های تفریحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، زهرا بهرام نژاد در تذکر خود در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: با توجه به بودجه در نظر گرفته شده در سال 95 حدود شش دهم هزارم از بودجه 95 به توسعه و ایجاد زیر ساخت های تفریحی اختصاص داده شده است که به نظر می رسد با توجه به ضرورت ها و الزامات این شهر باید بیش از این سرمایه گذاری شود.

وی ادامه داد: دیده بانی و نظارتی که بر عهده رسانه است بخش بزرگی از رویکردی است که شورای پنجم نسبت به جامعه و سیاست گذاری ها دارد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: با توجه به گزارش شهردار تهران درباره وضعیت شهر، شهرداری و اقدامات صورت گرفته، تذکر داده می شود که شهردار تهران نسبت به مواردی که حاوی تخلف و سوء مدیریت بوده است، مدارک موجود را برای مراجع ذی صلاح خصوصاً مقام معظم رهبری، قوه قضائیه و سایر دستگاه های نظارتی و اجرایی ارسال کنند.

وی در ادامه بر ضرورت گسترش فضای سرگرمی و شادی شهروندان در شهر تاکید کرد و یادآور شد: موضوع شادی در شهر تهران کم رنگ است و یکی از نقاطی که می تواند موضوع نشاط و شادی را پر رنگ کند شهربازی ها است. چرا که در این فضای شهربازی ها والدین و فرزندان می توانند ساعت خوش و نشاط انگیزی داشته باشند.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تاکید کرد: در همین راستا با توجه به بودجه در نظر گرفته شده در سال 95 حدود شش دهم هزارم از بودجه 95 به توسعه و ایجاد زیر ساخت های تفریحی اختصاص داده شده است که به نظر می رسد با توجه به ضرورت ها و الزامات این شهر باید بیش از این سرمایه گذاری شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مجموعه هزار و یک شهر در سال 90 با ظرفیتی حدود 139 هزار متر مربع، گفت: متاسفانه تا امروز به دلیل عدم وجود تعاملات لازم درباره اسناد مالکیت، اتفاقی در مجموعه هزار و یک شهر رخ نداده است.

نژاد بهرام عنوان کرد: از شهردار تهران درخواست دارم در مرحله اول ضریب بودجه حوزه سرگرمی و تفریحی تهران را ارتقا داده و نسبت به فعال شدن پروژه هزار و یک شهر، در شهر تهران اقدامات لازم را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه