English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

مسوولین باید در رفع مشکلات مردم اقدام کنند/ باید از رخنه دشمن در صفوف خود جلوگیری کنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: برخی مسئولین در رفع مشکلات مردم به وظیفه خود به درستی عمل نکردند. انتظار است که مسوولین با همه وجود و ظرفیت برای جوانان ممکلت خدمت کنند و برای رفع مشکلات مردم و مستضعفان و پابرهنگان اقدام کنند.

مسوولین باید در رفع مشکلات مردم اقدام کنند/ باید از رخنه دشمن در صفوف خود جلوگیری کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت اسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی در مراسم معارفه جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و جلسه بصیرت دینی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت:  ما گرفتاری زیاد داریم و مردم نسبت به مسائل اقتصادی اعتراضاتی دارند اما درست زمانی که تعرض به انقلاب مطرح شود و دشمن و مستکبران قصد تعرض به انقلاب را داشته باشند همه به میدان می آیند و در حوادث اخیر مشاهده شد که مردم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

وی افزود: حقیقتا مردم مشکل دارند و موسسات مالی خیانت به اموال مردم کردند، متاسفانه برخی مسئولین در رفع مشکلات مردم به وظیفه خود به درستی عمل نکردند .انتظار است که مسئولین با همه وجود و ظرفیت برای جوانان ممکلت خدمت کنند و برای رفع مشکلات مردم و مستضعفان و پابرهنگان اقدام کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتظار دشمن برای وارد کردن ضربه به انقلاب گفت: بی‌تردید دشمن هر کجا که بفهمند مشکل داریم از همانجا فشار می‌آورد . امام خمینی (ره) می گفتند پابرهنه‌ها ولی نعمت ما هستن و رهبر انقلاب نیز در خصوص مسائل اقتصادی، سیاسی ،‌خانواده و فرهنگ بارها فرمایشاتی داشته‌اند.

در حوادث اخیر دشمن در صف معترضین رخنه کرد

وی افزود: دراین حوادث دشمن در صف معترضین رخنه کرد و با استفاده از تمام امکانات در صدد وارد کردند ضربه به نظام و انقلاب بود. شبکه‌های ماهواره‌ای و ترامپ دیوانه خیلی ذوق زده شدند . اسرائیل و ال سعود عقده گشایی کردند و ذوق زده شدند و تحریک کردند که عواملشان از سوراخ بیرون بیایند. آل سعودی که اخیرا آمریکا اعلام کرده که عامل خود را  درعربستان سر کار گذاشته و به این ترتیب رسما عامل آمریکا است.

بهرامی ادامه داد: مردم شریف،‌ انقلاب و جهادی ما که صدها هزار نفر جانباز ، مصدوم  و آزاده تقدیم انقلاب کردند،  با یک اشاره امام جبهه‌ها را از جوانان خود پر می کردند، فقرا حتی کمترین دارایی خود را تقدیم می‌کردند. این مردم انقلابی ممکن است جایی نیاز خود را فریاد بزنند اما به محض اینکه فهمیدند پشت این شعارها آمریکا ، اسراییل و آل سعود است خط خود را جدا کردند.

وی تاکید کرد: این آشوب‌ها تفاوت‌ها یی با فتنه 88 داشت چرا که دشمن خواب‌هایی دیده بود و کارهایی که در فتنه 88 نتوانسته بود انجام دهد قصد داشت در این آشوب‌ها انجام دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه 88 و لزوم آمادگی همه در برابر دشمن گفت: رهبری تاکید کردند که دشمن دست از فتنه‌ها بر نمی‌دارد لذا باید هوشیار باشیم و خود را در برابر فتنه‌ها حفظ کنیم. بی‌تردید بایداز رخنه دشمن در صفوف خود جلوگیری کنیم. در این میان نیروی انتظامی که می‌خواهد با فتنه‌ها مقابله کند باید از بصیرت بیشتری برخوردار باشد و از سردار تا فرمانده‌هان علاوه بر حفظ انسجام باید فتنه‌ها را خوب بشناسند. فتنه‌هایی که در سطح منطقه‌ وجود دارد. خوشبختانه در شرایط فعلی مقام معظم رهبری راضی هستند چرا که انسجام بین نیروها آشکار است. باید کمی انسجام در کل کشور حاکم باشد تا هیچ دشمنی نتواند اهداف خود را پیاده کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراجع  و علما اطاعات از ولایت فقیه را از ضروریات اسلام می داند، گفت: اطاعت از ولایت فقیه واجب است. تجربه تاریخی نیز نشان داده که اطاعت از ولایت فقیه ضامن بقای ماست. ما مدیون از جان گذشتگی شهدا هستیم و باید بدانیم همواره مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و گرامیداشت یاد شهدا و سیره شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

بهرامی تاکید کرد:‌ باید مراقب باشیم دشمن در جنگ نرم به اهدف خود نرسد .در طول انقلاب ملت راه خود را به درستی یافته و از نظام خود دفاع کرده و هر کجا که لازم شده به میدان آمده است. گرفتن امید از ملت و گرفتن اعتماد به نفس ملت ما از اهداف دشمن در جنگ نرم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه