English

رییس شورای فرهنگ عمومی بهارستان:

افرادی که پرچم کشور را به آتش می کشد از مردم عادی نیستند

رییس شورای فرهنگ عمومی بهارستان گفت: افرادی که پرچم کشور را به آتش می کشد و شعارهای هنجارشکنانه سر می دهد، قطعا از مردم عادی نیستند، باید بگوییم که این افراد داعشی های داخلی بودند، که ماموریت داشتند، با کشتن افرادی سبب ایجاد این آشفتگی ها شوند

افرادی که پرچم کشور را به آتش می کشد از مردم عادی نیستند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صفایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان که در دفتر امام جمعه شهر گلستان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: افرادی که پرچم کشور را به آتش می کشد و شعارهای هنجارشکنانه سر می دهد، قطعا از مردم عادی نیستند، باید بگوییم که این افراد داعشی های داخلی بودند، که ماموریت داشتند، با کشتن افرادی سبب ایجاد این آشفتگی ها شوند و اهداف داعش را در این کشور دنبال کنند.

وی اضافه کرد: خدا را شکر مردم پاسخ این افراد را دادند، فردا و پس از نماز جمعه نیز راهپیمایی با شکوهی در همین زمینه خواهیم داشت.

امام جمعه گلستان سپس به ماهیت برخی از بازداشت شدگان در شهرهای مختلف اشاره و اضافه کرد: ماهیت این افراد نشان دهنده این بود این لیدرها در مناطق غیر بومی زندگی می کردند و از طریق منافقین و باقی مانده های داعش هدایت می شدند.

وی اضافه کرد: طی اتفاقاتی که در سطح خاور میانه رخ داد و شکست سنگین امریکا و  حامیانش چنین رفتاری قابل پیش بینی بود، آن ها می خواستند جنگ را به داخل ایران بکشانند و ایران را ناامن کنند و با درایتی که نظام داشت و هوشیاری مردم، مشت محکمی بر دشمنان زده شد.

صفایی گفت: لازم است که همیشه مسئولین قدر مردم را بدانند و خود را کنار مردم ببینند و نهضت پاسخگویی را از خودمان شروع کنیم و همه مسئولین باید با خدمت بی منت به مردم خدمت گزاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی