English

۸۵ نقطه امن اسکان اضطراری در منطقه ۱۰ تهران/ در زمان زلزله به این نقاط پناه ببرید

شهرداری منطقه ۱۰ از جانمایی، شناسایی و ساماندهی ۸۵ نقطه امن اسکان اضطراری و همچنین تولید انیمیشن های اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم در این رابطه به شهروندان خبر داد.

۸۵ نقطه امن اسکان اضطراری در منطقه ۱۰ تهران/ در زمان زلزله به این نقاط پناه ببرید

به گزارش خبرگزاری موج، سهیلا صادق زاده با اشاره به لزوم حفظ امنیت و آسایش شهروندان در زمان وقوع بحران گفت: تاکنون با پیش بینی ها و تمهیدات صورت گرفته ۸۵ نقطه امن برای اسکان اضطراری در سطح محلات شناسایی و بر روی نقشه جانمایی شده است.

وی افزود: این نقاط امن بیشتر در بوستان ها، مدارس، گاراژها، پارکینگ ها، سوله های ورزشی، مساجد و فرهنگسراها تعیین شده و نقشه های آن به تفکیک محلات از طریق کانال های منطقه و نواحی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

شهردار منطقه حفظ آرامش روانی و روحی شهروندان را در مواقع بحرانی مستلزم اطلاع رسانی و  آموزش های مناسب برشمرد و افزود: نهادینه سازی آموزش های کاربردی به طرق مختلف و به صورت مستمر با ارائه آموزش های لازم از طریق تولید ۱۰ قسمت انیمیشن های اطلاع رسانی اماکن امن اضطراری و توزیع فایل های آموزشی، انتشار ۱۷ قسمت انیمیشن با موضوع اقدامات ایمن هنگام زلزله، نصب پرتال در سطح معابر، تولید بروشور و... توسط اداره روابط عمومی در دست اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه