English

مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت:

بخش دیالیز بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب ۱۸ دی افتتاح می شود

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: بخش دیالیز بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب ۱۸ دی افتتاح می شود.

بخش دیالیز بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب ۱۸ دی افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج، رضا مسائلی در حاشیه بازدید از این بیمارستان با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور بدون هیچ توقفی ارائه می‌شود، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در غرب کشور شاهد بودیم که بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) ظرف مدت بسیار کوتاهی و کمتر از یک هفته آماده خدمت رسانی به مردم شد.

وی با بیان اینکه در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع زلزله، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی در سرپل ذهاب تامین شد، گفت: بخشی از تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی با مشارکت ۹ میلیارد تومانی خیرین سلامت تامین شد و بخش دیالیز این بیمارستان نیز توسط یکی از شرکت‌های تولید دستگاه همودیالیز تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

مسائلی افزود: رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق زلزله زده غرب کشور در صدر اولویت‌های وزارت بهداشت قرار دارد و نماینده ویژه وزیر بهداشت در این مناطق نیز فعالانه پیگیر حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های زلزله‌زده است.

بر اساس اعلام « وبدا» وی در پایان از تامین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان شامل تجهیزات اتاق عمل ارتوپدی، دستگاه اکسیژن ساز و انژکتور دستگاه سی تی اسکن خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی